Mi nem, mindenesetre biztos, hogy a méretes javítási lista csupán a jéghegy csúcsa. Magamnak is volt szerencsém a termékhez annak idején, néha még mostanában is verejtékben izzadva ébredek fel... a kellően bugos – bár tény, hogy elég hangulatos, technikailag igen csak korrekt – Battlefield -klón ötvözni próbálta az EA játékának arcade stílusát, és az Operation Flashpoint reálisnak tűnő játékmenetét... mindhiába. Hiába volt benne minden, ami kellett, a szoftveren sajnos nagyon érződött, hogy ráfért volna még néhány hónap (év?) fejlesztés...
	
	
	Söldner: Secret Wars – mégis folt
Bár nem is olyan régen elmélkedtünk a Söldner második részének bejelentése kapcsán arról az orbitális bukásról, ami miatt pénzügyi öngyilkosságnak tűnik az esetleges folytatás, a Jowood egy váratlan csavarral mégis kiadott az első részhez egy foltot. Ki érti ezt?
	
	Támogass minket!
	A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
                
            Söldner: Secret Wars  megjelenés:
            
            2004. május 28.			
            			
                
				Söldner: Secret Wars gépigény:
                				CPU: 1400 MHz, 
				RAM: 256 MB,
				VGA: 32 MB,
				HDD: 1 GB
                                
			
            			
			
			
		Hozzászólások
			
		
		
									A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.
						
					
					
				
										

