Spider-Man 3: A játékA Spider-Man 3 természetesen a jogokat birtokló Activison gondozásában készül, többcsapatos fejlesztésben: a Treyarch hegeszti Xbox 360-ra és PS3-ra, a Vicarious Visions a maradék konzolokra, míg a Beenox Studios (Madagascar, GUN, Marvel: Ultimate Alliance stb.) PC-re. A játék nagyjából követi az új mozifilm eseményeit, tartalmazza annak főbb szereplőit, persze azért jóval több tartalommal, extrákkal megpakolva.

Most először tehát belekóstolhatunk a „sötét oldalba” is, azaz magunkra ölthetjük a legendás fekete pókember-uniformist, mely felerősíti hősünk erejét, ügyességét és strapabírását, és félelmetes harcmozdulatok birtokába juttatja. Ám mindennek ára van: egyre nehezebben fogjuk tudni irányítani Spidey-t, és előbb-utóbb dönteni kell: képesek vagyunk-e hősként választani, mielőtt bosszúhadjáratunk ellenünk fordítja az egész várost...

A játékban végtelen szabadságfokot ígérnek a készítők, azaz New Yorkot keresztül-kasul bejárhatjuk, kötetlenül dönthetjük el a küldetések sorrendjét, sőt saját célokat is kitűzhetünk magunk elé. Követhetjük a sztori fordulatait, szétpofozhatjuk a rosszfiúkat, felfedezhetjük a város utcáit, épületeit, föld alatti világát, a csatornákat és metróalagutakat. Három bűnözői csoport, és egy halom főgonosz vár ránk (mind a moziból, mind a képregényből), amelyek túszokat ejtenek, autókat lopnak, ártatlanokat bántalmaznak. Ha sikerül eliminálni egy-egy gonosztevőt, a város azon szekciója egyre békésebb lesz, ha nem, hamar elszabadul a káosz. A fejlesztők büszkék az MI-re, azaz az ellenség minden módszert bevet hősünk ellen, erősítést hív, megpróbálja csapdába csalni, elfogni. És ott lesznek persze a szupererővel megáldott legfőbb rosszak is, így többmenetes, dinamikus „boss-csaták” várnak ránk.

Persze Pókemberünk sem hagyja magát: új kombók, hálótámadások, befejező ütések és rúgások közül válogathatunk - no és számtalan meglepetésre: bizonyos helyeken speciális mozdulatokat is bevethetünk, például hálónkkal elkaphatjuk a zuhanó embereket vagy tárgyakat, megreparálhatjuk az eltört vasúti sínt, elbarikádozhatjuk az ajtókat. Mindezek egy fejlődési rendszernek köszönhetően egyre „táposabbak”, jobbak lesznek, hogy megfeleljünk a kihívásoknak...

A játék május 4-én érkezik, és ezúttal ugyebár ez tuti, hiszen Sam Raimi 300 milliós szuperprodukciója is ekkor kerül a mozikba. E hír mellé teljes körítést kínálunk: játékinfó, galéria (egyelőre csak pár képpel, de ez még bővülni fog), és egy kis filmetűd a játékból, kedvcsinálónak.