A játékfejlesztés során egyáltalán nem szokatlan az, ha egy nagyobb projekten egyszerre több csapat dolgozik. A Max Payne 3 például szinte az összes Rockstar stúdió közreműködésével készült, de az Assassin’s Creed III is több csapat közös munkája lesz. Ez azért kell, mivel egy gárda nem érhet mindenhez, valamint a segítség mindig jól jön. Ez tehát egy nagyon jó módszer, amivel mindenki jól jár, így örülünk annak a hírnek, hogy a Street Fighter-sorozat vezető tervezője, Ono Josinori felajánlotta a segítségét a Remember Me fejlesztőinek.

Josinori természetesen a játék harcrendszerével kapcsolatban látná el tanácsokkal a francia Dontnod Entertainment csapatát, elvégre ha az alap játékmechanizmust nézzük, nincs olyan óriási különbség a Street Fighter és a Remember Me verekedős jelenetei között. Persze a cyberpunk játékban jóval egyszerűbb a közvetlen ökölharc, ám itt is ütéskombinációkkal és hárításokkal lehet sikeresen küzdeni, s ha elég jók vagyunk, nagy erejű különleges támadásokat is bevihetünk. Ismerős ugye?

A Capcom igyekszik szoros együttműködésében elkészíteni a játékot, s nem csupán azért, mert nagy jövőt jósolnak az IP-nek, hanem azért is, mert szeretnék követni a nyugati stúdióknál megszokott, együttműködésre alapuló stratégiát.