Időről időre szembe jön velünk egy nagyon érdekes játékötlet, ami egyediségével kiemelkedik a tömegből -- az egyik ilyen játék a Superhot, amiben az idő csak akkor mozog, ha mi magunk, vagyis a karakter is halad; nincs fedezék mögött bujkálás, minden szituáció a maga nemében egy feladvány is, egyetlen golyó pedig azonnali halált jelent, de rögtön vissza is térünk az akcióba, ezzel megtartva a dinamikusságot.

Az ötlet már nem friss, a Superhot ugyanis 2013-ban bukkant fel egy játszható prototípus formájában (ezt ti is kipróbálhatjátok ide kattintva), ám egészen mostanáig kellett várnunk arra, hogy komolyabb előrelépés legyen a projekt életében. A csapat tegnap indította el a Kickstarter-gyűjtést, s annak rendje és módja szerint, mondhatni papírformaszerűen össze is gyűlt a kellő pénz ahhoz, hogy egy teljes értékű játék lehessen az egyébként is nagyon szórakoztató lövöldéből.

A srácok 100 ezer dollárt kértek azért, hogy egy érdekes történet köré felhúzott, a prototípushoz képest sokszorosabban összetett szituációkat oldjunk meg, mindehhez pedig szebb, összetettebb látványvilág, jobb animációk és sok-sok hibajavítás társul -- és ez csak az alapösszeg. A lefújásig még 29 nap van hátra, így minden addig összegyűjtött pénz a további bővítésekre és persze a csapat ellátására megy el. Az első távlati terv az, hogy még jobb animációkat készítenek, aztán szeretnének speed run módot beépíteni, majd pedig visszajátszás opciót. További tervek is lesznek, amit több pénz gyűlik össze.

A Superhot elvileg egy éven belül bétaváltozatban meg fog jelenni PC-re, Linuxra és Macintoshra, a teljes verzió pedig 2015 végére tehető.