A Might & Magic: Heroes VI sajnos sosem volt mentes a hibáktól, sőt, kritikusai szerint gyakorlatilag félkészen jelent meg. Nos, a Ubisoft azóta igyekszik toldozni-foldozni a Blackhole által fejlesztett RTS-t, de a legújabb, 2.1-es javítás több kárt okozott, mint hasznot.

A friss foltozás óta a játék hivatalos fórumain milliónyi olyan téma nyílt, mely arról szól, hogy a Heroes VI nem fogadja el a hiteles szériaszámot, kidob az asztalra, fagy, hiányoznak egyes játékelemei, vagy csak simán el sem indul. Ráadásul nemcsak az alapjáték, de a kiegésztők sem mennek rendesen, beleértve a nemrég kiadott Gold Editiont. Az internet népe egyéni vérmérséklettől függően reagált az összeomlásra, egyesek csak segítséget kértek, mások "Meg ne vedd ezt a sz*rt!" néven indítottak lázadó topicot. A Ubisoft a hétvégén igyekezett segítőkész lenni, de végül megunta a banánt, így most arra kéri a játékosokat, hogy legyenek türelemmel, dolgoznak az újabb folton.

A Heroes VI-ot egyébként is mintha csak elátkozták volna. Már a bejelentést is szivárgások övezték, majd a 2011 nyári megjelenést elhalasztották őszre. A magyar Blackhole Games gyakorlatilag csődbe ment a fejlesztés alatt, és bár még ki sem adták a programot, már javítani kellett. A DRM-védelem többeket felháborított a premierkor, és persze balanszproblémák is akadtak, a játék még könnyű nehézségi fokozaton is sokszor teljesíthetetlen küldetésekkel keserítette el a vásárlókat. Nagyon reméljük, hogy ez nem hat ki a teljes Heroes-franchise-ra, főleg, hogy a hibák alatt egy egész jó, újító szellemű TBS rejlik, mely sokkal jobb bánásmódot érdemelne.

Might & Magic: Heroes VI -- megjelenés: 2011. október 31.; gépigény: kétmagos, 2 GHz-es CPU, 1 GB RAM, 512 MB VGA, 8 GB HDD