• Lélegzetelállító 2D-s Dark Souls projekt került elő
  • Sajnos a BANDAI NAMCO évekkel ezelőtt elvetette

Nem elég, hogy nemrég végleg elsötétültek a Dark Souls szerverei, de most tovább fájdítja a szívünket egy évekkel ezelőtt elvetett projekttel a pixelart művész és tanácsadó, Thomes Feichtmeir. A többek között a Blasphemouson is dolgozó Feichtmeir az NDA lejártával megosztotta lenyűgöző koncepciós rajzát egy sajnos végül a BANDAI NAMCO által cirka ~6 évvel ezelőtt elkaszált ötletről, hogyan festhetett volna a Dark Souls 3 2D-s, pixelart stílusú metroidvaniaként. Feichtmeir hozzáteszi, hogy a grafika olyan stílusban készült, amivel a játék az akkori metroidvaniák átlagos költségvetésén belül is megvalósítható lett volna. A képet látva csak remélni tudjuk, hogy egyszer esetleg mégis elkészül majd.