A NetherRealm Studios a brutális összecsapásairól híres Mortal Kombat-sorozat otthonaként ismert, a stúdió azonban a maszkos nindzsák véres küzdelmei mellett 2013-ban a képregényóriás DC hőseit – no meg persze gonosztevőit – is kezelésbe vette, olyan módon eresztve őket egymásnak, mint még soha. A Mortal Kombat társalkotója, Ed Boon elmondása szerint az Injustice: Gods Among Us azzal a szándékkal született meg, hogy a csapat a műfajon belül maradva, de valami drasztikusan mást alkosson. Persze nem ez volt az első DC-s próbálkozásuk, hiszen az akkor még Midway Games néven ismert stúdió a csődje és felvásárlása előtt, 2008-ban, piacra dobta a Mortal Kombat vs. DC Universe-t, melyben, ahogy a cím is sugallja, a két tábor karaktereivel csaphattunk össze.

Az Injustice: Gods Among Us fejlesztése során a DC valamelyest korlátozta az erőszak mértékét, így az összecsapások és különleges mozdulatok inkább látványosak lettek, mintsem gerinckitépősen véresek, mint a Mortal Kombatben. Az Unreal Engine 3-ra épülő játék a stúdión belüli "KoreTech csapat" jóvoltából a grafikus motor határait feszegette, többek között átdolgozott világítási megoldásokkal, amik jóval dinamikusabb fényeket eredményeztek a karakterek és a helyszínek tekintetében. A NetherRealm Studiosnak a DC színes szereplőgárdájából körülbelül 3-4 hónap alatt, a változatosságot szem előtt tartva sikerült összeválogatnia a játékban helyet kapó karaktereket, nemcsak méretüket, képességeiket és nemüket figyelembe véve, de azt is, hogyan illeszkedhetnének az Injustice: Gods Among Us történetébe. A játék kezdetben 24 karakterrel rajtolt el, melyek megtervezése a stúdió elmondása szerint egyenként hat hetet vett igénybe, később pedig olyan kedvencekkel bővült tovább a lista, mint Lobo, Batgirl, Scorpion, Zod, Martian Manhunter és Zatanna.

A játék marketing kampányának részeként, Injustice Battle Arena néven, egy tíz hétig tartó websorozat is indult, Taryn Southern közreműködésével, melyben hétről hétre más-más páros csapott össze a játszható karakterekből, akikre a rajongók szavazhattak, és így értékes díjakat is nyerhettek. Az Injustice: Gods Among Usról még egy képregény is megjelent azonos címen, amit Tom Taylor és Brian Buccellato írt, illusztrációit pedig olyan neves művészek készítették, mint például Jheremy Raapack, Mike S. Miller, Tom Derenick és Bruno Redondo. A 2013-2016 között futó, digitálisan és papír alapon is megjelent képregények a játék eseményei helyett az azt megelőző hat évet dolgozták fel, előzményként. Az Injustice: Gods Among Us történek középpontjában Superman áll, aki miután Joker egy trükkel rávette, hogy megölje terhes feleségét, dühében és bánatában elpusztítja egész Metropolist, majd a bohóckodó gonosztevőt is. Pár évvel később a One Earth Regime élén Superman már zsarnok diktátorként igyekszik a maga eszközeivel megőrizni a békét, miközben a Batman vezette Insurgency próbál véget vetni rémuralmának, a cselekmény pedig ezen két tábor konfliktusára épül fel.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

A játék felvezetéseként a NetherRealms Studios az Injustice: Gods Among Us rajtja előtt pár héttel nemcsak egy demót adott ki, de egy kártyagyűjtögetős, free-to-play mobil változatot is, kezdetben iOS készülékekre, majd pár hónap késéssel Androidra is. Ezen felül még a megjelenés évében piacra dobta a játék időközben kiadott DLC-kkel megtoldott Ultimate Edition változatát, ezzel egyidőben új platformokra is elhozva a szuperhősös pofonkavalkádot. Az alkotás igazán kellemes fogadtatásban részesült (már ahol, hiszen nálunk például önkényuralmi jelkép használata miatt nem jelenhetett meg), és nemcsak történetéért és egyedi mechanikáiért kaptak dicséretet, de a DC licenc átfogó felhasználásáért is, bár érte némi negatív kritika is, például az átvezetők minősége miatt. Az Injustice: Gods Among Us számos díjat elnyert, köztük a 'Legjobb verekedős játék' címet a 2012-es E3-on, így senkit sem ért nagy meglepetésként, mikor a Warner Bros. 2016-ban bejelentette az Injustice 2-t, ami egy évre rá meg is érkezett, folytatva az eredeti történetét. 

A folytatásban Batman és az Insurgency a rezsim megbuktatása után a társadalom újjáépítésén munkálkodik, azonban feltűnik a színen egy újabb szervezet, a Society, ami Gorilla Grodd vezetésével világuralmi terveket szövöget. Az Injustice 2 megtartotta az elődje által lefektetett alapokat, de finomhangolta és kibővítette őket olyan újdonságokkal, mint a Gear System, ami a meccsek után szerepjátékokat idéző mechanika képében nemcsak tapasztalati pontokkal, de új felszerelésekkel is jutalmazta a játékosokat, melyekkel befolyásolhatták a karakterek alapértékeiket. A folytatást ugyancsak egy free-to-play mobiljáték vezette fel, 2018 elején pedig Legendary Edition néven megjelent a kvázi teljes kiadás, ami magában foglalta kiegészítőit is. Az Injustice 2 szintén elég jól szerepelt a kritikusok és a játékosok körében, azonban egy esetleges Injustice 3-ről egyelőre csak pletykák keringenek, a NetherRealms Studios ugyanis hivatalosan még nem jelentette be a folytatást, még ha tényleg készül is. Lehet részben azért, mert a stúdiót eléggé lekötik a Mortal Kombat 12 munkálatai, azonban a sorozat sikerére való tekintettel szinte biztosra vehetjük, hogy előbb-utóbb megkapjuk a szuperhősös csetepaté áhított harmadik részét.