Először is a napokban érkezik a játék következő frissítése, amiben az Engineer és Spy karakterosztályok közti egyensúlyt igazítják ki -- és tervbe vették, hogy a későbbiekben egy nagyobb frissítésen is átesnek ezek a kasztok. E mellett a teleportokat és az adagolókat (Dispenser) ezentúl hármas szintre lehet fejleszteni, a kémek az elhullott munícióval újratölthetik az álcázó képességüket, valamint számos apró javításon esett át a HUD (Heads up Display -- ahol az életerőnk és megmaradt töltényeink száma jelenik meg).

Walker a hivatalos oldalon azt is megemlítette, hogy a fejlesztők azon dolgoznak, hogy a Left 4 Dead grafikus motorjából néhány elemet átemeljenek a TF2-be, például a többmagos processzorok jobb támogatását, de nem tervezik, hogy a teljes motort átültessék, mert akkor a DirectX 8 támogatásától meg kéne válniuk, és Walker szerint erre még nem állnak készen.

TF2: Készül a scout frissítésTF2: Készül a scout frissítés

Végül az is kiderült, hogy melyik lesz a következő karakterosztály, amely -- hasonlóan a Heavyhez vagy a Medichez -- egy átfogó frissítésen esik át, és ez nem más, mint a Scout. Részleteket persze még nem tudunk, de a fejlesztők szeretnék hasznosabbá tenni ezt a kasztot a Dustbowl és a Goldrush pályán, és ezzel kapcsolatban bármilyen tanácsot vagy ötletet szívesen fogadnak a játék hivatalos fórumán.

És ha már így az átfogó frissítésekről beszélünk, nem mehetünk el amellett, hogy készül a játék Xbox 360-as verziójának a frissítése is, de azt még nem tudjuk, hogy mikor fog megjelenni, vagy azt, hogy kell-e majd fizetni érte, de minden bizonnyal megéri majd a várakozást -- és az esetleges anyagi befektetés --, hiszen bármilyen hihetetlenül is hangzik, de a konzolos társaink ez idáig kimaradtak minden nagyobb frissítésből.