Nem tagadhatom, valahogy az idő manipulálására épülő dolgok gyermekkorom óta nagy favoritjaim. Lényegtelen, hogy egy sportkocsival mennek vissza a főhősök a múltba, vagy éppenséggel nyomoznak a jövőben - én vevő vagyok rá. A TimeShift kissé más vonalon közelíti meg a témát - lényegében csak a játékos képes manipulálni a negyedik dimenziót, és csak asszisztálásként a különböző, látványos mészárlásokhoz -, de engem máris kilóra megvett: a szuper hangulatos bemutatóban ugyanis már láthattuk: a fejlesztők nem csak afféle "bullet time"-ként használják a funkciót, de a pályákat úgy készítették el, hogy gyakorlatilag az idő manipulálása szükséges a továbbjutáshoz. Logika egy akcióprogramban? Ide vele!

TimeShift: folton foltSajnos azonban semmi nem lehet olyan tökéletes, mint ahogy elsőre tűnik - a TimeShift sem az. Megérkezett hozzá két javítás is: az első számtalan, kisebb problémát, a második csak egy, a multiban jelentkező dolgot foltoz. A karácsonyi szoftverözön ránézésre sajnos nem csak pozitívumokat hoz nekünk, a pár hete aranylemezre került játékokhoz ugyanis sorban jönnek a foltok, amelyek a kapkodás eredményeit igyekeznek helyrepofozni. Reméljük, a TimeShift apró bakijai nem rontják az összképet - kár lenne egy ilyen innovatív és izgalmas szoftvert a hibái miatt eltemetni.