Az E3-on több gyönyörű techdemót is láthattunk, s noha a grafikai fejlődés nem olyan drámai, mint az Xbox 360 vagy a PlayStation 3 színre lépésekor, látható, hogy a fejlesztők rengeteg időt és energiát fordítottak arra, hogy a lehető leghitelesebb látványt nyújtsa a programjuk.

Az egyik, elsősorban a grafikájával, nem pedig a koncepciójával figyelemfelkeltő játék a Star Wars 1313, melynek munkálataiban az Industrial Light & Magic szakemberei vesznek részt, s biztosítják a hozzáértésüket az animációk és a fény-árnyék effektek terén. A játék egyszerűen csodásan néz ki, ráadásul nem egy új motorra épül, hanem a jó öreg Unreal Engine 3-ra -- igaz, annak alaposan felturbózott változatára.

Az ILM-nél dolgozó Kim Libreri elmondása szerint a játékok terén a 7-8 évvel ezelőtti animációs filmek minőségét értük el, tíz év múlva pedig olyan grafikájú játékok is készülhetnek, melyeket lehetetlen lesz megkülönböztetni a valóságtól. Vajon tényleg így lesz, vagy ez csak egy optimista becslés? Szerintetek?