2006-ban az addig csak versenyjátékokat készítő Criterion csapata meglepte a világot a Black nevezetű kis FPS-csodával, melyet a kor két nagy konzoljára, PlayStation 2-re és a Xboxra jelentettek meg. A modern katonai harctereket bemutató játék szép sikereket könyvelt el, és tovább növelte a már ekkor sem ismeretlen Criterion hírnevét. A programnak azonban van egy hibája, mégpedig, hogy sosem készült el egy folytatás, és a jelenlegi álláspont szerint már nem is fog, de valami Blackhez hasonló talán még lehet, hiszen a játék vezető tervezője egy új projektbe kezdett.

A Codemasters ma bejelentette, hogy egy új lövöldén dolgozik a Criteriontól átigazolt Stuart Black. A Black vezető tervezője egy 80 főből álló csapatnak dirigál, de persze nem egyedül, hiszen a fejlesztésbe betársult az ipar két másik tapasztalt szereplője is. Az egyik a Sony Computer Entertainment London egykori igazgatója, Tom Gillo (producer), a másik pedig a Split/Second munkálataiban is résztvevő Andrew Wilson (vezető producer).

A Guildfordban székelő kis csapat a Codemasters híres EGO motorjára támaszkodva állítja össze az új játékot, melyet elsőként az Official Xbox Magazine áprilisi számában fognak bemutatni. (Reméljük, nem csupán egy tréfáról van szó.)



Ilyen volt a Black.