A Bethesda közösségi vezetője, Nick Breckon twitteren keresztül közölte a néppel, hogy az Elder Scrolls-széria legújabb felvonása -- mely közvetlenül az Oblivion eseményei után veszi fel a fonalat -- már egy teljesen új grafikusmotort fog használni, de azt sajnos már nem tudtuk meg pontosa,n mi fogja meghajtani az újabb epikus kalandot, csak azt, hogy a játék mesésen fog kinézni.
Új motor dübörög az Elder Scrolls V alatt
Sokan, sok helyen átkozták már a Gamebryo grafikusmotort az illúzióromboló bugok miatt, így a Bethesda úgy döntött, hogy megválik a programcsomagtól.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
The Elder Scrolls 5: Skyrim megjelenés:
2011. november 11.
The Elder Scrolls 5: Skyrim gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 2048 MB,
VGA: 512 MB,
HDD: 6 GB
Persze nem sokat, csak úgy pár hónapot, esetleg egy évecskét...
Invertory megnyitásakor megállt az idő, ennek volt előnye persze, de engem mégis zavart.
Ahogy visszaolvastam, még senki nem említette:
Engine cserével gondolom sokminden változik majd, de reménykedem, hogy megmarad továbbra is a moddolhatóság és hasonló plugin rendszert is készítenek majd.
Szerintem meg pont ez volt jó benne, ettől volt többek között RPG. Ez a totális valósidejűség szerintem túlságosan is elakciósította a TES-t. Így nem igazán éreztem, hogy fejlődök, csak a bónuszokban. A Morrowindben sokkal jobb volt ez, ahol, ha szar volt a képességed tényleg szar is voltál - mint ahogy a valóságban is. Itt meg gyakorlatilag bármivel ki tudsz nyírni bárkit, ha ügyes vagy. Ez tök jó persze, csak éppen az akciójátékok szólnak erről, nem a szerepjátékok...
Nekem Obliba a valós harcrendszer jött be a legjobban (máig emlékszem arra a röhejes esetre, hogy Morrowindben az első szembejövő patkány úgy ölt meg, hogy egyszer nem találtam el a kardommal, pedig pont rá céloztam). Ja, és felejtsék el a velünk fejlődő világot, kihívás kell a népnek!
Kézenfekvô lenne, elvégre az id is a Zenimax tulajdona már egy ideje. Plusz a Rage-nél már prezentálták, hogy nem annyira korlátozottak a motor képességei, mint a Tech4-é voltak a maga idejében.
A táj viszont eszméletlen gyönyörű volt minden játékban (mármint Oblivion/Fallout 3-ra gondolok). Meg kell hagyni, ehhez nagyon-nagyon értenek a Bethesdánál.
Igen. Meg akkor már a szinkronszínészekből is bérelhetnének fel többfélét. Nem hiszem el, hogy a Bethesda nem tudna erre szorítani pénzt... Mert elég röhejes volt az is, hogy a Dark Bortherhood egy vezetője (a vámpír) ugyanazon a hangon szólalt meg, mint egy koszos paraszt...
"Valaki megmondaná milyen zene szól a trailer alatt? Nagyon állat!"
Ez az Elder Scrolls theme, csak továbbfejlesztve. Szerintem ezt csak a játékkal együtt kapjuk meg. Egyébként egyre jobbak ezek a theme-ek: a Morrowindé még kis nyugis volt, talán nyálas is (annyira nem szerettem azt, viszonylag gyorsan lecseréltem a Gyűrűk Ura zenéjére ). Az Oblivioné már inkább Gyűrűk Ura-hangulatú volt. Ez meg ilyen igazi adrenalinpumpáló, melyet meghallva azonnal szétzúznál pár szörnyarcot. Nekem is nagyon tetszik.
Amire szerintem figyeljenek, az a karakterek. Mert a világ kidolgozására egy rossz szavunk nem lehetett, végülis a fantasy-mesevilág sémának tökéletesen megfelelt, sőt, gyönyörű volt. Viszont a karakterek irtó röhejesek voltak. Nem is értem, hogy egy 2006-os játékban hogy lehettek ilyen baltaarcú, idiótán megrajzolt sablonkarakterek. Főleg annak fényében, hogy a HL2 már 2004-ben simán hozta a tökéletes arcmimikát is... Ha ezt sikerül megoldani, akkor látvány terén nem lesz panasz a játékra.