• Unreal Engine 5-tel készül a Motive Vasember-játéka
  • Ezt most már hivatalosan is bejelentette a csapat
  • A fejlesztést pedig ezúttal is a közösségi visszajelzések alapján végzik majd

A Rocksteady féle Arkham-trilógia és az Insomniac által jegyzett Marvel's Spider-Man-játékok kiválóan bizonyították, hogy egy szuperhősös témára épülő alkotás is ott lehet a legnagyobbak között, így aztán sokan örültek, amikor 2022 szeptemberében kiderült, hogy Vasember-játék készül a Motive műhelyében. Az Electronic Arts berkeiben szorgoskodó stúdió időközben letette az asztalra a Dead Space fenomenálisan sikerült felújítását, így joggal lehetünk optimisták a projekttel kapcsolatban, pláne, hogy nagy eséllyel egy nyílt világú címet kapunk, amelyben szabadon repkedhetünk majd a vélhetően ezer módon fejleszthető szerkóban. Egy álláshirdetésre alapozva már voltak szóbeszédek azzal kapcsolatban, hogy a csapat dobhatja az Isaac Clarke pokoljárásához használt Frostbite Engine-t, a feltevések pedig beigazolódtak, Tony Stark páncélja ugyanis napjaink egyik legnépszerűbb motorjának köszönhetően fog olyan fényesen csillogni.

wccfironmanea1.jpg

A stúdió vezetője, Patrick Klaus jelentette be ugyanis, hogy Unreal Engine 5-tel készül a program, ami egyelőre még csak előkészületi fázisban van, de már most rengeteg ötlet látott napvilágot a történetet és a játékmenetet illetően. Mindeközben egy Marvel- és Vasember rajongókból álló közösségi tanácsot is összeállítottak, akik – a Dead Space-hez hasonlóan – különféle visszajelzésekkel segítik majd a fejlesztők munkáját, hogy a lehető legjobb legyen a végeredmény. Most, hogy a USG Ishimurát már maga mögött hagyta a cég, minden bizonnyal felgyorsulnak picit a folyamatok, így jövőre már talán többet is megtudhatunk a tényleges játékról. Addig pedig örüljünk, hogy egy ennyire népszerű és fejlett motor fog duruzsolni a páncél alatt.