• Unreal Engine-nel készülhet a Motive Vasember-játéka
  • A stúdió új álláshirdetése alapján
  • Több, az EA kiadásában készülő játék is az Epic motorját használja majd a jövőben

Még tavaly szeptemberben derült ki, hogy egy Iron Man-játék készül az Electronic Arts-nál, a programon pedig az a Motive ügyködik, aki jelenleg épp az utolsó simításokat végzi a 2008-as Dead Space felújításán. Isaac Clarke vérfrissített kalandja ugyan még a házon belüli Frostbite Engine-t használja, de úgy fest, hogy a stúdió a jövőben szeretne továbblépni, új álláshirdetésében ugyanis olyan vezető pályatervezőt (senior level designer) keres, akinek van tapasztalata az olyan fejlett játékmotorokkal, mint például az Unreal.

Ez persze nem vehető hivatalos bejelentésnek, hiszen az Epic motorjával való tapasztalat nem jelent egyet azzal, hogy valóban az dübörög majd Vasember új kalandja alatt. Mindenesetre az EA több fejlesztőcsapata is ezt használja majd a jövőben, így egyáltalán nem lenne meglepő a dolog. Elvileg ugyanis az új Mass Effect is UE5-re épül majd, ahogy a The Sims következő felvonása is ezt az engine-t használhatja, a márciusban érkező Star Wars Jedi: Survivor pedig ugyebár köztudottan ezzel készült. Tekintve, hogy a Frostbite-tal már többször is meggyűlt a fejlesztők baja (elég csak az Andromeda-fiaskóra gondolni), lényegében adná magát a váltás.