Egyre több részlet lát napvilágot a The Witcher 3: Wild Huntról. Most Maciej Szcześnik, a vezető játékmenet-tervező a ClickOnline portálnak adott interjújában osztott meg néhány apróságot Geralt mágikus jeleiről, mozdulatairól, és úgy egészében a harcrendszerről.

Elmondása szerint a Fehér Farkas a játék elején öt mágikus jel közül választhat, amelyeknek lesz egy-egy alternatív, fejlettebb módja is. „Vegyük például az Aardot” -- kezdte magyarázatát Szcześnik. -- „E jel alapváltozata egy telekinetikus lökéssel megtaszítja vagy elkábítja az ellenfeleket. Idővel a játékos feloldhatja ennek a másodlagos változatát, és ha nyomva tartja a gombot, lökéshullámot szabadít el, ami leüti az összes közeli ellenséget” -- ezt láthatjátok is a lenti videóban. -- „Hasonló páros megoldással bír az összes többi jel.”

Az előző részekhez hasonlóan Geraltnak több harcmodora lesz, ezekhez 96 különböző animációt készítettek, szóval a változatosságra nem lesz panaszunk. Viszont a CD Projekt RED -- talán pont a számukra fontos rajongói visszajelzéseknek eleget téve -- eltávolította a QTE-ket, azaz a harc közbeni váratlan eseményeket, szóval már nem kell reflexszerűen nyomkodnunk a különböző gombokat, ha le akarunk verni egy nagyobb szörnyeteget. Szcześnik továbbá megjegyezte még, hogy a The Witcher 3 harcrendszere leginkább a Dark Soulsra fog hasonlítani, és kihangsúlyozta, hogy a védekezés legalább olyan fontos lesz, mint a támadás, ha túl akarjuk élni az összecsapásokat.

The Witcher 3: Wild Hunt -- Megjelenés: 2014 -- Gépigény: nem ismert