A Blizzard - sokunk kedvenc szoftverfejlesztője, amely többek között olyan címeket fektetett le az asztalra, mint a legendás Diablo, Warcraft, vagy éppen Starcraft - tudatta az érdeklődőkkel: a World of Warcraft címet viselő, a popkultúrába már menthetetlenül beleépülő internetes szerepjátékuk átlépte a lélektani tízmillió előfizetős álomhatárt. Ez a szám már nem csak a nyugati, úgynevezett fizetős MMO-k között kirívó, még a keleti, "ingyenes" - természetesen mikrotranzakciókkal feldúsított - társak között is döbbenetesnek számít - a Blizzard pedig nem pihen. Már készül a második küldetéslemez az MMO programhoz (amelyben szerdán esténként leraidelheti - aki szeretné - Arthas herceget, a Warcraft-sorozat egyik legendás karakterét...), az eladások pedig továbbra is toplistás helyet, és ezzel rengeteg előfizetőt jelentenek a terméknek. Nagyon belenyúltak a tutiba. Diablo 3. (Csak azért, mert megkaptam, hogy minden Blizzard-hírbe belefűzöm, így már tényleg.)