Kérjük jelentkezz be!

Uplay

Ide minden jöhet a Upaly-el kapcsolatban.
#766440 keximilian 2016. augusztus. 20. 17:22
keximilian
Sziasztok!

Nekem olyan problémám van, hogy megvettem steam-en a Far Cry Primalt-t, és aktiváltam az accountomon, játszottam is vele! Egy darabig nem használtam a játékot, de most mikor indítani akarom akkor az uplay kiírja hogy "Tomi18HUN már jelezte a jogosultságát erre a játékra"és ezért nem indítja a játékot!

Mi lehet a probléma?
#766246 Roloca 2016. július. 28. 21:28
Roloca
Sziasztok!

Mint azt a gurusok is megírták, elérhető a Trials of the Blood Dragon speciális demója, amit ha végigvisztek 15 vagy kevesebb faulttal, akkor hozzáférést kaptok a teljes verziós játékhoz fault limit nélkül. Nos, találtam egy kis exploitot, miszerint a fault számlálás a két restart gombra van bekötve (ez azt jelenti, hogy csak akkor von le egy faultot, amikor rányomsz a restartra és nem akkor, amikor ténylegesen faultolsz). Ha fault után kilépsz a menübe, akkor nem von le egy faultot sem és így akárhányszor újra lehet próbálkozni, a probléma csak annyi, hogy az összes pályát egy élettel kell végigcsinálni, vagy csak ott lehet restartolni checkpointtól, ahol tudod, hogy onnan biztosan végig tudod nyomni. A Uplayes statisztikáim szerint 236-szor faultoltam, míg a szerver szerint csak 2-szer és amikor végigvittem, akkor azt írta, hogy FAULTS LEFT: 13. Utána pedig átváltott FREE FULL VERSION-re a felirat. Szóval ja, így végtelenszer lehet próbálkozni, de egy élettel érdemes végigmenni a pályákon. Sok sikert!
#766182 soltilaszlo1982 2016. július. 19. 05:45
soltilaszlo1982
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. 2 lépcsős azonosító miatt nem tudok belépni a fiókomba. Mivel a telefont újra kellett telepíteni. sajnos nem mentettem el a kódokat amiket adott a legelején. van rá valami megoldás? Előre is köszönöm
#765885 tomi96 2016. június. 16. 17:01
tomi96
Egyébként amikor ezt kiírja:
"You've already claimed this game. It's available in your Uplay PC games library where you can download and play it now!"
Utána is kell valamit csinálni?
#765883 Samick 2016. június. 16. 16:26
Samick
#765881 :: tomi96 (2016. június. 16. 13:52)
Igen, eddig én is eljutottam. De az uplay-es fiókomon nincs semmi.
Sajnálom, akkor sajnos nem tudok segíteni.

Annyit azért hozzáfűznék, hogy érdekes módon ha a webes felületen belépek a Uplay fiókomba, ott nekem sem látszik ez az ajándék Prince of persia.
De ha a gépemen lévő uplay kliensbe lépek be, ott látszik, onnan tudom telepíteni!
#765881 tomi96 2016. június. 16. 13:52
tomi96
#765873 :: Samick (2016. június. 16. 07:52)
Nagyon egyszerű, a uplay.ubi.com oldalról le tudsz tölteni egy uplay kliens programot, és ugyanitt tudsz csinálni egy accountot ( ha még nincsen ) és ezek után egy kattintással hozzá tudod adni a játékot a uplay könyvtáradhoz. (ameddig él az akció)
Igen, eddig én is eljutottam.
De az uplay-es fiókomon nincs semmi.
#765873 Samick 2016. június. 16. 07:52
Samick
#765869 :: tomi96 (2016. június. 15. 21:25)
Valaki tudna segíteni abban, hogy kell letölteni?
Nagyon egyszerű, a uplay.ubi.com oldalról le tudsz tölteni egy uplay kliens programot, és ugyanitt tudsz csinálni egy accountot ( ha még nincsen ) és ezek után egy kattintással hozzá tudod adni a játékot a uplay könyvtáradhoz. (ameddig él az akció)
#765869 tomi96 2016. június. 15. 21:25
tomi96
Valaki tudna segíteni abban, hogy kell letölteni?
#765851 tamas.agg.3 2016. június. 13. 22:57
tamas.agg.3
uPlayen ingyenes a Prince of Persia Sands of Time
#765085 Cyborg2321 2016. április. 06. 19:22
Cyborg2321
Sziasztok. Nemreg vettem ket jatekot egy pcguru gyujtemennyel (Heroes VI es Pronce of Persia), es a Uplay-rol nem tudom letolteni. Akarhanyszor probalom 99.9%-nal megall, es egy ejszaka alatt sem tolti le a maradekot. Mar egy halom forumot vegigolvastasm a uplay oldalon is, de semmi trukk nem mukodott. A nyitott ticket-emre meg majd egyszer biztosan valaszolnak ... Van hasonlo tapasztalatotok? Netan bevalt javaslat is a megoldasra :)? Elore is koszi
#765003 Azermagic 2016. március. 27. 20:29
Azermagic
Valaki nem tud abban segíteni, hogy miért nem szinkronizalja a division eredményeket(eredmények szinkronizálasa sikertelen) ki és be képeskor.Valamilyen ötlet mitől javulhat meg?(újratelepités nem volt jó)
#764811 prntr 2016. március. 06. 13:27
prntr
#764809 :: Derivel (2016. március. 06. 13:13)
Nálam nincs ilyen, simán belép. Próbáld meg újrarakni a uPlay-t, hátha jó lesz.
Köszönöm a gyors választ!

Sajnos az újratelepítés sem hozott eredményt, de érdekes módon a weboldalon be tudok jelentkezni. Úgy látszik akkor, hogy az én gépemben van a hiba.
#764809 Derivel 2016. március. 06. 13:13
Derivel
#764808 :: prntr (2016. március. 06. 12:48)
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy másnak is van-e problémája az Uplay-jel? Már 2 napja bejelentkezéskor az írja ki, hogy "megszakadt a kapcsolat, Az Ubisoft szolgáltatás jelenleg nem elérhető."
Nálam nincs ilyen, simán belép. Próbáld meg újrarakni a uPlay-t, hátha jó lesz.
#764808 prntr 2016. március. 06. 12:48
prntr
Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy másnak is van-e problémája az Uplay-jel? Már 2 napja bejelentkezéskor az írja ki, hogy "megszakadt a kapcsolat, Az Ubisoft szolgáltatás jelenleg nem elérhető."
#764615 Carmageddon4 2016. február. 16. 19:00
Carmageddon4
Vége lett már ennek a herce hurcának?,belehet váltani a kódokat?
Gamer gyerek:D
#764594 Carmageddon4 2016. február. 14. 17:28
Carmageddon4
#764593 :: tomi96 (2016. február. 14. 17:06)
Sziasztok! Valaki nem tudja, hogy a uplay-ről miért tűnt el a far cry blood dragon?
A budli miatt én a far cry 3 mal szívtam meg.
Gamer gyerek:D
#764593 tomi96 2016. február. 14. 17:06
tomi96
Sziasztok!
Valaki nem tudja, hogy a uplay-ről miért tűnt el a far cry blood dragon?
#764355 Sirokay Szilvia 2016. január. 24. 22:42
Sirokay Szilvia
#764332 :: Roloca (2016. január. 22. 18:56)
Helló! A Uplay egy évek óta működő szolgáltatás, ami olyan, mint a Steam és az Origin. Az ilyen klienseknek az a lényege, hogy létre kell hozni egy felhasználói fiókot, amihez adjuk hozzá a licenszeket. Amikor megveszünk egy Uplay-es játékot, akkor van benne egy termékkulcs. Ez a termékkulcs, miután hozzáadtuk a fiókunkhoz ÖRÖKRE ott marad, tehát nem lehet újra felhasználni. Ahhoz, hogy játszani tudjatok a játékkal, mindenféleképpen tudni kell az e-mail címet (vagy a felhasználónevét) annak az accountnak, amin aktiváltátok a játékot. A bejelentkezésnél lehet új jelszót kérni, de azután célszerű megjegyezni, vagy felírni valahová az adatokat, hogy később ne legyen probléma. Ha nem tudjátok visszaállítani a fiókot, akkor egy angol nyelvű levelet kéne megfogalmazni a Ubisoft Supportnak, melyben megadjátok az aktivált fiók adatait és a termékkulcsot. Lehetséges, hogy fognak kérni tőletek olyan képet, ahol látszik a termékkulcs és az e-mail cím/felhasználónév is. A Support 3-4 napon belül szokott válaszolni és vissza is tudják állítani a fiókot. És akkor egy kicsit a fiókokról: Az AC 2 2010-es játék és azt hiszem az első, ami állandó internetkapcsolatot követelt meg a futtatáshoz. 2010-től fokozatosan álltak át a játékok a digitális terjesztésre. Ma már egyik játék sem olyan, hogy megvesszük, betesszük a DVD-t feltelepítjük és megy. Minden játék vagy Steamen, vagy Uplay-en, vagy Originen, vagy valamilyen más rendszeren beváltható kóddal érkezik. Az ilyen esetek miatt persze feleslegesnek tűnhet, de ha például elveszne a lemez, akkor a fiókba belépve ugyanúgy le lehet tölteni és lehet vele játszani.
Köszönöm az információt Roloca!
S.Szilvi
#764332 Roloca 2016. január. 22. 18:56
Roloca
#764331 :: Sirokay Szilvia (2016. január. 22. 18:05)
Sziasztok! Segítséget kérnék Uplay belépési probléma ügyben. Boltban vettünk karácsonyra a gyerekünknek AC II-t(tudom régebbi, de ez tetszett).Feltöltöttük,az első alkalommal megtudtuk nyitni, majd később szerettünk volna játszani, de az uplay belépési jelszót elkevertük.Kaptam tőlü újat, de ezzel egyáltalán nem enged belépni.A lemezen lévő kóddal sem lehet újra aktiváltatni a játékot. Nem tudom miat lehet tenni.Felháborító számomra, hogy egy boltban ténylegesen megvett játékkal nem lehet játszani, mert egy ilyen fiók" marhaság" dönti el, hogy játszhatók vagy nem...Lehet-e valahonnan aktiválási kódot kérni, vagy feloldatni a korábbi regisztrácót, vagy valamint, hogy egyáltalán beenegedjen az uplay.... Köszi.. S.Szilvi
Helló!

A Uplay egy évek óta működő szolgáltatás, ami olyan, mint a Steam és az Origin. Az ilyen klienseknek az a lényege, hogy létre kell hozni egy felhasználói fiókot, amihez adjuk hozzá a licenszeket. Amikor megveszünk egy Uplay-es játékot, akkor van benne egy termékkulcs. Ez a termékkulcs, miután hozzáadtuk a fiókunkhoz ÖRÖKRE ott marad, tehát nem lehet újra felhasználni.

Ahhoz, hogy játszani tudjatok a játékkal, mindenféleképpen tudni kell az e-mail címet (vagy a felhasználónevét) annak az accountnak, amin aktiváltátok a játékot. A bejelentkezésnél lehet új jelszót kérni, de azután célszerű megjegyezni, vagy felírni valahová az adatokat, hogy később ne legyen probléma.

Ha nem tudjátok visszaállítani a fiókot, akkor egy angol nyelvű levelet kéne megfogalmazni a Ubisoft Supportnak, melyben megadjátok az aktivált fiók adatait és a termékkulcsot. Lehetséges, hogy fognak kérni tőletek olyan képet, ahol látszik a termékkulcs és az e-mail cím/felhasználónév is. A Support 3-4 napon belül szokott válaszolni és vissza is tudják állítani a fiókot.

És akkor egy kicsit a fiókokról: Az AC 2 2010-es játék és azt hiszem az első, ami állandó internetkapcsolatot követelt meg a futtatáshoz. 2010-től fokozatosan álltak át a játékok a digitális terjesztésre. Ma már egyik játék sem olyan, hogy megvesszük, betesszük a DVD-t feltelepítjük és megy. Minden játék vagy Steamen, vagy Uplay-en, vagy Originen, vagy valamilyen más rendszeren beváltható kóddal érkezik. Az ilyen esetek miatt persze feleslegesnek tűnhet, de ha például elveszne a lemez, akkor a fiókba belépve ugyanúgy le lehet tölteni és lehet vele játszani.
#764331 Sirokay Szilvia 2016. január. 22. 18:05
Sirokay Szilvia

Sziasztok!

Segítséget kérnék Uplay belépési probléma ügyben. Boltban vettünk karácsonyra a gyerekünknek AC II-t(tudom régebbi, de ez tetszett).Feltöltöttük,az első alkalommal megtudtuk nyitni, majd később szerettünk volna játszani, de az uplay belépési jelszót elkevertük.Kaptam tőlü újat, de ezzel egyáltalán nem enged belépni.A lemezen lévő kóddal sem lehet újra aktiváltatni a játékot. Nem tudom miat lehet tenni.Felháborító számomra, hogy egy boltban ténylegesen megvett játékkal nem lehet játszani, mert egy ilyen fiók" marhaság" dönti el, hogy játszhatók vagy nem...Lehet-e valahonnan aktiválási kódot kérni, vagy feloldatni a korábbi regisztrácót, vagy valamint, hogy egyáltalán beenegedjen az uplay.... Köszi..
S.Szilvi
S.Szilvi
#764260 ninjutsu007 2016. január. 17. 16:38
ninjutsu007
Az engem is nagyon érdekelne, hogy miért nem szinkronizálja az eredményeket, mert nekem a Watch Dogs elindításánál és bezárásánál írja ezt és elég idegesítő, hogy mindig újra kell kezdenem a játékot!
Valaki tudna segíteni?


#763591 Mark94 2015. december. 01. 17:27
Mark94
#763586 :: zool1981 (2015. december. 01. 13:54)
Sziasztok!Gondom lenne néhány uplay játékommal.A probléma egyszerű,a megoldás már kevésbé.Hogyan tudok törölni egy játékot?Ha rámegyek az eltávolításra uplayen belül,az ugye kidob a "Programok eltávolítása" menübe,de ott nincs az adott játék feltüntetve.Pl egyszerűen képtelen vagyok letörölni az AC:Revelations-t... és még néhány programot.Hihetetlen,hogy egy ennyire egyszerű dolgot nem lehet normálisan megoldani,kedves Ubisoft.Valakinek ötlet?
Semmi trükk nem kell hozzá. Nekem a BF3mal volt ilyen gondom anno. Szedj le hozzá külső szoftvert amit programok törlésére találtak ki, és kész. :) Én anno Revo unisntaller-rel csináltam.
"Oh, I'm not gonna kill you, I'm just gonna hurt you, really, really, bad!"
#763590 Mehee 2015. december. 01. 17:12
Mehee
Első körben nézd meg a regedit-ben, hogy van-e nyoma a programnak.

HKEY_CURRENT_USERSoftwareUbisoft
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREWow6432NodeUbisoft

Ezeket a helyeket nézd meg, ha van valami itt a játékkal kapcsolatban, akkor töröld! Én annó a Blacklisttel jártam így, akkor azt csináltam, hogy letorrenteztem a telepítőt és manuálisan felraktam. Ha esetleg a regedites módszer nem jó, ezt is megpróbálhatod, sajnos az Uplay ilyen szutyok.
Tedd, vagy ne tedd, de ne próbáld! (Yoda)
#763586 zool1981 2015. december. 01. 13:54
zool1981
Sziasztok!Gondom lenne néhány uplay játékommal.A probléma egyszerű,a megoldás már kevésbé.Hogyan tudok törölni egy játékot?Ha rámegyek az eltávolításra uplayen belül,az ugye kidob a "Programok eltávolítása" menübe,de ott nincs az adott játék feltüntetve.Pl egyszerűen képtelen vagyok letörölni az AC:Revelations-t... és még néhány programot.Hihetetlen,hogy egy ennyire egyszerű dolgot nem lehet normálisan megoldani,kedves Ubisoft.Valakinek ötlet?
#763404 Mark94 2015. november. 18. 17:16
Mark94
#763403 :: QuotedDragon08 (2015. november. 18. 17:14)
Sziasztok, Én vettem UPlay-en egy The Crew nevezetű játékot, de nem indul el! Elkezdi tölteni,kiadja azt, hogy Uplay de nem ad se fekete képernyőt se hiba üzenetet! Segítsetek kérlek! :)
Kidob a játékból vagy megáll befagy a töltésnél? Illetve milyen konfiggal játszol?
"Oh, I'm not gonna kill you, I'm just gonna hurt you, really, really, bad!"