Ha megjelenik egy új Blizzard-játék, a kiadónak nem kell attól tartania, hogy az eladások rosszul sikerülnek, még akkor sem, ha az aktuális termék nem váltja be teljes mértékben a hozzáfűzött reményeket. A Diablo III pont ilyen program, amire már a megjelenése előtt kissé orroltak a játékosok a folyamatos internetkapcsolat megkövetelése és a valódi pénzzel működő aukciósház miatt, aztán persze annak sem örültek, hogy a premier napján a szerverek nem bírták a rohamot, s alig lehetett bejelentkezni, ezen felül pedig sokaknál egyszerűen keserű szájízt hagyott a neves sorozat legújabb darabja.

Mindez azonban meg sem látszik az eladásokon: egyrészt a start napján rekordot döntött a Diablo III, tegnap pedig kiderült, hogy a premier óta 12 millió példányt értékesítettek, ami egy PC-exkluzív játéktól nagyon is szép teljesítmény. Ezzel a számmal a Blizzard nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy az Activision történelmének eddigi legjobb évét zárja.