Szépen halad az inXile Entertainment új üdvöskéje, a PlaneScape: Torment szellemi folytatásának tekinthető Torment: Tides of Numenera fejlesztése, pedig még csak javarészt papíron létezik -- a játék elkészítéséhez a srácok 900 ezer dollárt szerettek volna összegyűjteni Kickstarteren, de a végösszeg valahol 3,5 millió dollár körül lesz; ennyire megragadta a játékosok fantáziáját az ötlet.

Az extra pénz természetesen azt jelenti, hogy bővülhet a játék: elsősorban mélyebb történetet, új területeket, több szektát és társakat kapunk. Mindezt azonban időbe telik beépíteni, s mivel a csapat a saját bevallása szerint nem számított ilyen kiugró sikerre, kénytelenek voltak elhalasztani a megjelenést. Az eredeti terv az volt, hogy 2014 decemberében már a gépeinken legyen a Torment: Tides of Numenera, ám a megnövekedett teendők miatt csak valamikor 2015 elején lesz kész a játék -- hacsak nem késik még tovább.

A rossz hír mellé azért van valami jó is: megjelent az első mozgóképes anyag a programból, s noha ettől még nem esünk hanyatt, jó látni, hogy már van egy részlegesen működő változat, tehát lassacskán, de halad a munka.