Nem vicceltünk a bevezetőben, tényleg úgy néz ki, hogy az elmúlt hetekben nem volt otthon a macska, az egerek meg csak cincogtak a DICE csapatában. A Battlefield 6 vezető producere, David Sirland a játék megjelenését követően jól megérdemelt vakációra ment, néhány nappal ezelőtt pedig visszatért, hogy ezzel a lendülettel ki is kérje a játékosok véleményét a legégetőbb hibákról. Olyanokról, mint az egy hónapja a játékban lévő drónos exploit, amivel magas háztetőkre repülhetett bárki, vagy a lézerkövetős rakéták bugja, amelyek a flare-ek ellenére is mindig célba találnak.
Mi sem értjük, hogy az ilyen egyértelmű hibákat miért nem lehetett egy hónapon át hotfixelni, vagy legalábbis a hibás eszközöket ideiglenesen kivenni a játékból, de Sirland visszatérése és a tegnap este élesedett új frissítés végre nagy lépéseket tesz a megfelelő irányba.
Az 1.1.1.5-ös verziószám patch note-jai számos kisebb-nagyobb hibajavításról és módosításról számolnak be, de a sorok közt pár nagyon fontos fixet is listáztak. Ilyen az előbb említett exploit javítása, vagyis már nem juthatnak a játékosok az egekbe, szimplán drónokat kalapálva, és a Lock-Guided Missile is védhető lesz a pilóták számára. Emellett a DICE kijavított egy hibát a Conquest és Breakthrough meccseken bezavart a járművek spawnolásába, finomhangolták a fejlődési rendszereket, a hangzás és a UI problémáit, a sprintelés után irreálisan pontatlanul lövő fegyvereket, és a Battle Royale-mód is kapott némi odafigyelést. Érdemes átnyálazni a patch note-okat – nem irreálisan hosszú a lista, de vannak benne fontos apróságok!
Borítókép forrása: Steam


