Túlzás nélkül kijelenthetjük, hogy óriási sikert aratott a Battlefield 6 első nyílt (és kevésbé nyílt, ha a korai hozzáférést is belevesszük a szórásba) bétája, hiszen volt olyan pillanat Steamen, amikor 521 079-en masíroztak a harctéren – ez nemcsak gombócból sok, de a Monster Hunter Wilds bétatesztjének csúcsidejét (463 798) is sikerült megdöntenie.

Néhány anomáliától (például a górcső alá vett hirtelen halál) eltekintve a játékosok is elégedettek a négy csapatból (DICE, Criterion, Ripple Effect, Motive) álló Battlefield Studios teljesítményével, többen is megjegyezték viszont, hogy a próbakörben szereplő pályák túl gyors tempót diktálnak – még azok is, amiket a 64 fős ütközetekre szabtak a fejlesztők, lásd Siege of Cairo. Szerencsére az alkotók tényleg véresen komolyan veszik az ilyen jellegű visszajelzéseket, így a sorozat vezető producere, David Sirland rögtön tisztázta, hogy egyetlen rajongónak sem kell aggódnia, a legújabb felvonásból sem maradnak ki a méretes térképek.

A sebesség a pálya méretétől függ. A bétában szereplő pályákat azért választottuk, hogy a játékosok elé tárjuk a Battlefield teljes oktánszámú verzióját, és megmutassuk, hogy ezen a téren sem vallunk kudarcot. Ettől függetlenül léteznek nagy pályák, és a tempó is ehhez igazodik, hamarosan ti is meglátjátok! – válaszolta Sirland egy X-en feltett rajongói kérdésre (via PC Gamer).

Üröm az örömben, hogy annyira hamar azért mégsem fogjuk meglátni, hiszen a holnap kezdődő béta az Empire State nevű pályával bővíti a korábbi felhozatalt, és mivel belvárosi környezetről beszélünk, nem ezen a terepen lesz ráérős a tempó. A lényeg viszont, hogy az október 10-én megjelenő teljes játékban már akadnak majd olyan mapok, amiken nem 110%-on pörög az akció (értsd: nem halunk meg minden 10. másodpercben) – a veterán rajongók legnagyobb örömére.

A borítóképek forrása: EA