A CVG-nek adott interjújában a BioWare egyik főtervezője, Daniel Erickson beszélt a számítógépes játékvilág jelenéről és jövőjéről, méghozzá meglepő optimizmussal.

"Két vagy három évente felharsannak a vészmadarak, hogy a PC-nek vége, az eredeti ötleteknek annyi a sok fantasy cucc miatt, a szerepjátékok pedig kihalnak. És mégis, a legsikeresebb játékok szinte mindig PC-re jelennek meg, nagy részük pedig fantasy környezetben játszódik. Sőt, a világ legnagyobb játéka most PC-s, fantasy, és persze MMORPG. Mindig kiabálunk a gépházunkkal és tombolunk, ha valami nem megy, még sincs még egy olyan szabad teret engedő interfész, mint az egér és a billentyűzet." -- mondta Daniel.

"Mikor nekiálltunk a The Old Republic fejlesztésének, egy pillanatra sem merült fel, hogy ne PC-exkluzív legyen. Ugyanez volt a helyzet a Dragon Age fő fejlesztői környezetével kapcsolatban. Amikor RPG-t fejlesztünk, ez a mi természetes közegünk."

Azt hiszem, ezt minden PC-s szívesen olvassa.

(A képek a Star Wars: The Old Republicból valók.)