• Bő 12 perces fejlesztői videót kapott a Dead Island 2
  • A játékmenet mellett az alkotók bemutatják benne a csonkolás mértékét

Már számos stúdió megjárt a még a 2014-es E3-on leleplezett Dead Island 2, ami hosszú szünet után a tavalyi Gamescomon bukkant fel újra, ezúttal már a Dambuster Studios gondozásában. A jelenlegi tervek szerint 2023. április 28-án befutó, Los Angelesben játszódó játék kapcsán tegnap megtudhattuk, hogy hagyományos képességfa helyett "képességpakli" lesz benne, most pedig a stúdió újabb munkatársaik adtak némi betekintést abba, hogyan emelkedik majd ki a zombis címek közül.

A videóban ezúttal a Flesh-rendszert mutatják be egy tavaly novemberi builden keresztül az alkotók, ami teljesen új szintre emeli az élőhalottak csonkolását. A Dead Island 2-ben ugyanis a végtagok leválasztásán felül procedurálisan vághatjuk fel bőrüket és törhetjük össze csontjaikat is, és a sérülések is jóval pontosabban adják vissza a sebzést, tehát nem csupán egy véletlenszerű seb jelenik meg a zombikon találatkor. A bő 12 perces videó ráadásul bőséges betekintést ad a harcrendszerbe, fegyverekbe, helyszínekbe és ellenfelekbe egyaránt, még ha a build csak a játék tavaly novemberi állapotát is tükrözi.