• Új frissítés érkezett a Dead Space-hez
  • Mostantól meg tudjuk változtatni a ruha kinézetét
  • Sokaknak ugyanis jobban tetszik a kevesebb páncélt tartalmazó verzió
  • Emellett a Steam Deckkel is kompatibilis lett a játék

Amikor anno kiderült, hogy az EA revitalizálja a Visceral Games 2008-as klasszikusát, sokan kételkedtek abban, hogy a játék megüti majd a lécet – pláne, hogy akkor még sokan a The Callisto Protocoltól várták a megváltást. Végül pont, hogy az utóbbi bizonyult méretes csalódásnak, miközben a Motive csapata kiváló érzékkel újította fel Isaac hidegrázós kalandját. A január végén megjelent Dead Space-t mind a kritikusok, mind pedig a játékosok nagyon szeretik, ami nem is csoda, hiszen a játék sokkal több lett, mint egy egyzserű ráncfelvarrás. Kisebb hibák azért akadnak benne, a fejlesztők viszont igyekeznek minél hamarabb kijavítani a felmerülő problémákat. Emellett pedig a játékosok visszajelzéseire is hallgatnak, éppen ezért egy új opciót is hozott a pénteken megjelent frissítés.

Akárcsak az eredetiben, úgy a remake-ben is lehetőségünk van Isaac öltözékének fejlesztésére, melynek köszönhetően nemcsak a leltárban lesz több hely, de az ütéseket is jobban bírja a szerencsétlenül járt mérnök. Az egyes szintek között látványban is nagy különbség van, hiszen minél jobb a ruha, annál több páncéllemez kerül rá, így a történet végére kis túlzással úgy néz ki a főhős, mint a robotzsaru. Néhány játékos azonban jobban szereti az egyszerűbb megjelenést, éppen ezért arra kérték a Motive-ot, hogy legyen lehetőség a külső megváltoztatására. A készítők pedig eleget is tettek a kérésnek, így innentől szabadon eldönthetjük, hogy melyik ruhában amputáljuk a nekromorfok végtagjait. További jó hír, hogy a Dead Space immáron a Steam Deckkel is teljességgel kompatibilis, így szinte bárhol felfedezhetjük a USG Ishimurát.