A játékipar legnagyobb ellensége -- közvetlenül a kalózok után -- a használtjáték-piac, ami ellen mostanra sikerült kidolgozni egy módszert, ami láthatóan sikeres, hiszen egyre több cég használja. Az EA által kieszelt megoldás egyszerű: a játék egy bizonyos részét elzárjuk a felhasználó elől, amit csak a dobozban lévő egyszer használatos kóddal tud feloldani. Ha a játékot újonnan vette az illető, semmi probléma, de ha már használtan szerezte be a korongot, és netalán online szeretne játszani, fizetnie kell 10 dollárt, ez az összeg pedig természetesen a kiadóhoz vándorol.

Amióta az EA a sportjátékainál bevezette az Online Pass rendszerét, számos kiadó vette át a módszert (legutóbb a Sony szállt be a buliba a PSN Pass-szal), s egy pletyka szerint a Driver: San Francisco multiplayer módja is el lesz zárva, sőt a tervek szerint az Assassin's Creed: Revelations is megkapja a Uplay Passportot.

A Ubisoft még nem reagált a Gamerzines által leközölt szóbeszédre, és inkább magáról a játékról beszélnek -- kiadtak egy új játékmenet-videót, amiben minden lényeges információt megtudhatunk a szólistamódról.