• Gene Park szerint a God of War Ragnarökben vannak a legjobb mellékküldetések
  • Az egyik fejlesztő szerint ez is volt a cél
  • Szerették volna beelőzni ezen a téren a The Witcher 3: Wild Huntot

Túlzás nélkül állítható, hogy közel tökéletes játék lett a God of War Ragnarök, hiszen sok helyen (köztünk nálunk is) maximális pontszámot kapott a Santa Monica Studio Év játéka-esélyes alkotása. A közösségi oldalakon is sok dicséret éri az istenek alkonyát bemutató akciójátékot, nemrég a The Washington Post munkatársa, Gene Park méltatta úgy a programot, hogy mellékküldetések terén letaszította trónjáról az azt teljes joggal elfoglaló The Witcher 3: Wild Huntot.

Látták ezt a posztot a stúdió szakemberei is, a Ragnarök egyik dizájnere, Anthony DiMento pedig elárulta, hogy lényegében ez is volt a cél a fejlesztés során. Elmondása szerint a The Witcher 3 az egyik kedvenc játéka a mai napig, így rendkívül jól esik neki látni, hogy a jelek szerint sikerült elérniük a "trónfosztást". A tweetet megosztotta a vezető pályatervező, Luis Sanchez is, hozzátéve, hogy a csapat minden erejével egy felejthetetlen élményt akart létrehozni, saját kezűleg tervezve a legapróbb részleteket is, örül tehát az elismerésnek.