Jaime Griesemer, az eredeti Halo: Combat Evolved egyik pályatervezője annyira csalódott a Halo: Campaign Evolved bejelentése és az eddigi játékmenetek miatt, hogy nem habozott hangot is adni a véleményének, főleg azokra a dizájnelemekre reagálva, amiket ő készített az eredeti játékban majdnem 25 évvel ezelőtt. X-en az alábbiakat írta:
"Nem kéne tudni elütni a Warthoggal a Huntereket. Direkt raktam oda sziklákat, hogy gyalogosan kelljen megküzdeni velük. Ha egyszerűen át tudsz gázolni a tereptárgyakon, az tönkreteszi az összecsapásokat. És hogy mi a legrosszabb? Fákat tettek a WooHoo Jump leszállóterületére. Gagyi."
Láttátok már legújabb videónkat?
Valaki rákérdezett nála, hogy miért "sír a szája" ilyen régi dolgokkal kapcsolatban, amire így válaszolt:
"Mivel jól csináltam meg, és most ok nélkül elrontják."
Griesemer aztán több másik hozzászólónak is válaszolt, és kijelentette, hogy a remake-ek csak lelketlen pénzmágnesek, és sajnálja azokat a fejlesztőket, akiknek ilyesmiken kell dolgozniuk. Igaza is van, meg nem is: láttunk már jó pár gagyi megvalósítást, viszont nem egy olyan remake is készült már a történelem során, amibe apai-anyait beleadtak a fejlesztők. Reméljük, a Campaign Evolved esetében utóbbi lesz a helyzet. 2026-ban kiderül!
Borítókép forrása: Microsoft
