A Halo: Reach nem használja a Natalt

Sok elmélet született amiatt, mert mind a Halo: Reach, mind a Natal az év végén készül forgalomba kerülni. Az emberek akaratlanul is összekapcsolták a két projektet, mondván, hogy mindkettő mögött a Microsoft áll. A Bungie azonban most tiszta vizet öntött a pohárba. <br />

A Halo: Reachet is fejlesztő Bungie hivatalosan is bejelentette, hogy új játékuk, mely ez év vége felé jelenik meg, nem támogatja majd a Microsoft tavaly bemutatott mozgásérzékelős technológiáját, a Natalt.

"A Halo: Reach NEM Natal-cím, és már a kezdetektől fogva kontrollere álmodtuk meg." - szólnak a kőkemény szavak.

Akárhogy is, kárpótolhat minket a tény, hogy a Reachben vezethetjük majd az emberek egyik legmasszívabb repülőgépét, a Falcont, akár szóló, akár többszemélyes módban játsszunk is.

Érdekes, hogy a Bungie egyik főembere, Joseph Tung az EDGE magazinnak adott interjújában azt találta mondani, hogy a Halo 4 még elkészülhet. Ez már csak azért is különös, mert pár éve a cég összerúgta a port a Microsofttal, és akkor úgy állt a dolog, hogy a Reach lesz az utolsó Halo, amit ők készítenek. Lehet, hogy meggondolták magukat?