• A Larian Studios visszavesz a méretekből a Baldur's Gate 3 után
  • Swan Vinckle szerint a következő alkotásukra már nem kell hat évet várnunk
  • Sőt, azt szeretné, ha a jövőben több projekt is készülne egyszerre

A már most a nyár (egyik) legnagyobb slágerének számító Baldur's Gate 3 minden szempontból egy monumentális alkotás, hiszen cirka 174 órányi átvezető animációt tartalmaz, emellett pedig 17 000 féle variációt kapunk a befejezések terén, a közel 20 millió karaktert tartalmazó szövegkönyvről már nem is beszélve. Nem csoda tehát, hogy hat évig készült a Dungeons & Dragons alapokon nyugvó CRPG, ám a jelek szerint megérte a Larian Studios fáradhatatlan munkája, mivel az újságírók és a játékosok is odáig vannak a grandiózus kalandért – olyannyira, hogy Steamen már most ott van a legtöbbet játszott programok között. A fejlesztés azonban rendkívül kimerítő lehetett, így aztán nem meglepő a játék rendezőjének, Swen Vincke-nek nemrégiben tett kijelentése.

A stúdió vezérigazgatója a Bloombergnek beszélt arról, hogy bár még nem tudja, mi lesz a csapat következő projektje, ám az biztos, hogy jelentősen visszavesznek majd a méretekből, nem szeretné ugyanis, hogy újabb hat évig tartson a fejlesztés. Emellett azt is kiemelte, hogy a tervek szerint a jövőben akár több projekt is futhat párhuzamosan, ami szintén annak az előjele, hogy ezentúl kisebb címekre számíthatunk. Persze a fent részletezett számokat figyelembe véve még a kevésbé nagyléptékű játékaik is lehetnek óriásiak (legalább annyira, mint a Divinity: Original Sin-széria), szóval senki ne higgye azt, hogy ezentúl csak 20-30 órás "szösszenetek" érkeznek majd a Lariantól.