A Naughty csapata a Dog Crash Bandicoot által elért sikerekkel bizonyította a Sony számára a tehetségét. Ennek eredményeként a csapat felvásárlási ajánlatot kapott a Sony embereitől, melyre Jason Rubin és Andy Gavin alapítók rá is bólintottak. De jól is tették, mert különben nem játszhatnák olyan játékokkal, mint a The Last of Us, vagy az Uncharted.

Szerencsére Jason Rubin társalapító, az IGN csapatának adott interjúja során is azt hangoztatta, hogy nem bánta meg a döntést, sőt. Bár nem volt egyszerű meghozni a döntés, de így volt a legjobb a stúdió számára. Szerinte a Sony és a Naughty Dog szoros összefűződése máig kölcsönösen előnyös, és nem hiszi, hogy függetlenként is tarthatnának ma ott, mint ahol most.

Ez érhető, hisz egy kiadótól függetlenül működő csapat kevés eséllyel tudta volna előteremteni azt a mennyiségű pénzt, ami az ilyen monumentális méretű programokhoz kell, az egyéb támogatásokról meg inkább ne is beszéljünk.