Tegnapelőtt írtuk meg, hogy a Fortnite 2,4 milliárd dollárt termelt 2018-ban, és ezzel a Netflix legerősebb ellenfelévé vált a piacon, írta meg a GamesIndustry.biz oldal. Ez meglepő kijelentés, hiszen közvetlen versenytársként ott van az HBO, a Hulu, az Amazon, de a Netflix vezetője szerint az számít, hogy mennyit időt töltenek el az emberek a képernyő előtt, ebben pedig a Fortnite nagyjából mindenkit megelőz, hiszen 200 millió regisztrált játékosa van.

"Több ezer versenyző van ezen a hihetetlenül fragmentált piacon, ahol mindenki az ügyfelek szórakoztatását tűzte ki célul. A növekedésünk azon alapszik, hogy milyen élményt tudunk adni, és ezt kell összehasonlítanunk a versenytársaink ajánlataival." -- olvasható a Netflix jelentésében.

A piackutatók és az elemzők ugyanakkor már arra intik a kiadókat, hogy jól gondolják meg, hogy mikor küldenek egy-egy játékot a boltokba, és azt ne akkor tegyék, amikor egy-egy népszerű sorozat premierje van. 

"Két évvel ezelőtt volt egy nagyon zsúfolt hét, amikor megjelent a Super Mario Odyssey, a Wolfeinstein 2, a z Assassins's Creed: Origins. Ugyanazen a héten volt a Stranger Things második évadjának és a Thor: Ragnaröknek is a premierke. A Midia Research azt találta, hogy a Stranger Things és az Assassin's Creed rajongók nagy része lefedi egymást." -- közölte Chris Dring. Sokan döntöttek úgy, hogy nem mennek Egyiptomba kalandozni, helyette a hétvégét a Netflix előtt töltik a fiatalok kalandjait nézve.

Minden mindennel összefügg, ezt érdemes figyelembe venni. Ti néztetek sorozatot játék helyett, vagy játszottatok, ahelyett, hogy megnéztétek volna kedvenc sorozatotok új epizódjait?

motleyfool-tmot-2fe2c164-netflixlarge.jpg