A Wednesday második évada ugyan érezhetően csapongóbb volt, mint az első szezon, ráadásul az arányokkal is akadtak problémák, összességében nézve azért szórakoztató nyolc részt tudhatunk magunk mögött, amik után nem nehéz tűkön ülve várni a már zöld utat kapott harmadik etapot. A Jenna Ortega és Emma Myers (persze a végig brillírozó Evie Templetont sem hagyhatjuk ki a szórásból) nevével fémjeltett sorozat maradék négy epizódja szeptember 3-án került fel a Netflix virtuális polcaira, és bár sikerült az élre törnie az előző héten (tehát szeptember 1. és 7. között), sajnos méretes visszaesést láthatunk az augusztusban debütált négyesfogathoz képest.

netflix-wednesday.jpg

A kép forrása: Netflix

A Variety hívta fel a figyelmet arra, hogy miközben a Wednesday új évadának második fele 28,2 millió megtekintéssel zárta az első hetét (bezsebelve ezzel az aranyérmet), addig az augusztus 6-án elérhetővé vált csokor 50 milliós megtekintést produkált – mindez 43,6%-os visszaesést jelent. Az említett portál szerint leginkább az állhat a háttérben, hogy miközben a szezon első részei óriási marketingkampányt kaptak, addig a maradék fejezetek körül már nem volt akkora a felhajtás – a Joker: Kétszemélyes téboly ugyebár bebizonyította, hogy még Lady Gaga sem feltétlenül képes bevonzani a közönséget. Persze az is lehet, hogy sokan csak elfelejtették a dátumot (többek között én sem emlékeztem volna rá, ha nem lépek be Netflixbe), és az elkövetkezendő hetekben kilő majd a sorozat népszerűsége – ha így lesz, mindenképp beszámolunk róla. Ti szerettétek a második évadot?

A borítóképek forrása: Netflix