Alex Hutchinson olyan játékokon dolgozott korábban, mint pl. az Assassin's Creed 3, vagy a Far Cry 4. Most egy podcastben rántotta le a leplet az AC3 egyik legnagyobb port kavart döntéséről, miszerint kinyírták a "főhőst", Desmondot. Hutchinson elmondta, hogy ez egy stratégiai döntés volt, amit a rajongók miatt hoztak meg, akiket egyre nehezebb volt lenyűgözni. Szerinte sokan amiatt panaszkodtak, hogy kezdett túl bonyolulttá válni a történet - így aztán leegyszerűsítették a képletet. A többi pedig... már történelem.
Nem tudom Hutchinson mit fogyasztott akkoriban, de szerény véleményem szerint a klasszikus AC-játékok egyik legérdekesebb szála volt a modern cselekmény, nem bonyolult, sokkal inkább izgalmas, amivel egy idő után láthatóan nem tudtak mit kezdeni, és szép lassan le is építették az évek során. Pedig emlékszem, a 2010-es években még arról fantáziáltunk, milyen jó lenne egy teljes egészében a modern korban játszódó AC. Sajnos erre sosem került sor, ki tudja, talán majd egyszer. Nektek milyen volt a viszonyotok a modern szállal a régi Assassin's Creed-epizódokban? Illetve RIP Desmond.
Borítókép forrása: Ubisoft


