• Zéró töltőképernyő lesz a játékban
  • A PS5 SSD technológiájának köszönhetően
  • Így a folyamatos rettegés garantált

Hosszú utat tettünk meg a PlayStation 2 óta. Akkoriban a töltőképernyők még a normális dolgok közé tartoztak, egyes játékokban minden alkalommal volt egy, amikor a karakter egyik szobából a másikba lépett. A Silent Hill 2 különösen sokat tartalmazott, pláne akkor, amikor a Brookhaven kórházat vagy a Lakeview Hotelt fedezted fel. Szerencsére a technológia 2001 óta rengeteget fejlődött, és a Silent Hill 2 remake-je immár egyetlen töltőképernyőt sem fog tartalmazni.

A játék kreatív igazgatója és vezető dizájnere, Mateusz Lenart további technikai részletekkel szolgált arról, hogy a Bloober Team hogyan alakítja át a pszichológiai horrorjátékot, hogy még félelmetesebb legyen. Amellett, hogy az élethűbb animációk érdekében motion capture-t használnak, a PS5 SSD tárolási technológiáját is kihasználják, így nem lesznek töltőképernyők, amelyek megszakítják az élményt. "Ez azt jelenti, hogy a játékosok nem fognak töltőképernyőket látni, miközben zökkenőmentesen fedezik fel Silent Hill városának egészét" - mondta Lenart. Egy másik funkció, amit a Bloober Team bevezet, egy váll fölötti kameranézet lesz az eredeti Silent Hill 2 nagyrészt fix perspektívái helyett.