• A Sony és a Capcom megállapodása miatt csúszott a Monster Hunter: World PC-verziója
  • Hasonló eset volt az Iceborne kiegészítő esetében is

A Monster Hunter: World 2018 januárjában jelent meg PS4-re és Xbox One-ra, míg a PC-verzióra egészen augusztusig kellett várni. Eddig azt hihettük, a háttérben az állt, hogy a Capcom így tudta optimalizálni a fejlesztési kapacitásait, egy kiszivárgott dokumentumnak köszönhetően azonban most fény derült arra, hogy valójában a kiadó és a Sony közti megállapodás az oka mindennek.

Mint az köztudott, a Capcom tavaly kibertámadás áldozata lett, aminek következtében rengeteg bizalmas adat és dokumentum került illetéktelen kezekbe. Ezek egyikéből most kiderült, hogy a Sony fizetett azért, hogy a Monster Hunter: World PC-verziója késsen, illetve maga a bejelentés is ezért jött viszonylag későn. Hasonló okokból jött később PC-re az Iceborne kiegészítő is.

Ezek után valószínűsíthető, hogy az előző hónapban megjelent Monster Hunter Rise esetében is valami hasonló játszódik le, hiszen itt is csak jóval a bejelentést követően derült fény arra, hogy 2022 elején PC-re is meg fog jelenni a Switch-exkluzív epizód.