Őrült sztori következik: a Sony valahogy észrevette, hogy a hongkongi székhelyű Naughty Cat Co., Limited cég be akarta regisztráltatni az Egyesült Államokban a Naughty Cat védjegyet. A Sony-nak több se kellett, hivatalos úton jelezte az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegyhivatalánál (USPTO), hogy ezt nem kéne. Az ellenzési eljárás célja, hogy megakadályozza a Naughty Cat bejegyzését, mivel a cég szerint könnyen összetéveszthető a jól ismert Naughty Dog márkával.

A Naughty Catnek egyébként két "szerencsejátéka" van fent az App Store-ban - a méltán híres Cash Trip: Solitaire & Bingo, valamint a közkedvelt Bubble Bravo - Win Real Cash. Ezek elég messze állnak a Naughty Dog stúdió alkotásaitól, de úgy tűnik a Sony-nak ennyi is elég volt, bár az indoklásuk második fele elég vicces:

"A két védjegy első, domináns eleme, a NAUGHTY, azonos. A második elemek, a DOG és a CAT, nagyon hasonlóak, mivel mindkettő háziállatokra utal, és valószínűleg megtéveszthetik a fogyasztókat, akik tévesen hihetik, hogy a Naughty Cat kapcsolatban áll a SIE-vel és/vagy a Naughty Doggal, vagy hogy termékei a SIE és/vagy a Naughty Dog engedélyével vagy jóváhagyásával készültek."

Azért aki egy kutyát meg egy macskát összetéveszt... na de a lényeg nem is ez, hanem az, hogy a Naughty Catnek július 12-ig kell reagálnia a Sony "vádjaira". Kíváncsian várjuk a nagy NAUGHTY-gate fejleményeit!

Borítókép: Depositphotos/romankosolapov