• A Battlefield képtelen a Call of Duty nyomába érni a Sony szerint
  • Ezt az Activision Blizzard felvásárlásával kapcsolatos érvelésében hozta fel

Továbbra is folynak az Activision Blizzard felvásárlásával kapcsolatos tárgyalások, melyek nemrég még az új konzolgeneráció várható érkezésére is támpontot adtak. Ennek részeként a Sony most a Call of Duty-sorozat Microsofthoz kerülésének piactorzító hatásaira utalva elmondta, hogy a széria sikerével egyszerűen senki sem tudja felvenni a versenyt.

A Sony szerint más kiadónak egyszerűen nincsenek meg az ehhez szükséges forrásai és szakértelme, konkrét példaként hozva fel az Electronic Artsot,  mely hiába rendelkezik olyan sikersorozatokkal, mint a FIFA, a Mass Effect vagy épp a Need for Speed, a Battlefield nem tudja tartani a lépést a Call of Dutyval. A cég állítása szerint ezt az is jól mutatja, hogy míg a Call of Duty több, 400 millió, addig a Battlefield csak 88.7 millió eladott példánynál jár.