• A Double Damage szeretett volna egy modern X-Wing játékot készíteni
  • Az EA-t is megkeresték az ötlettel
  • De végül abból nem lett semmi
  • Retroguru: X-Wing sorozat

A Rebel Galaxy-t jegyző indie csapat, a Double Damage még 2016-ban kereste meg azzal az EA-t, hogy szeretnének egy X-Wing játékot elkészíteni. Vágyálmuk nem a levegőben lógott, a kiadónak még egy videót is bemutatta (lásd lent), hogy demonstrálják terveiket. Ebben a Millennium Falconnak és egy csapat Lázadó vadászgépnek a Redemption nevű orvosi fregattot kell megvédenie. Látható, hogy a programot a Rebel Galaxy-ra alapozták, ama játék interfészét szinte teljesen átemelték ide.

A Double Damage feje, Travis Baldree elmondása szerint a küldetések struktúrája olyan lett volna, mint a klasszikus X-Wing játékokban, ugyanakkor a modernebb grafika mellett az ebben már lett volna a chackpoint rendszer és a gamepaddal történő irányítás.

Baldree szavai alapján az EA végig udvarias volt velük, végighallgatta mondókájukat, de végül nem lett belőle semmi, így a Double Damage is tovább lépett, mi pedig megkaptuk a Star Wars Battlefront 2-ben a Starfighter Assasult játékmódot, ami talán kicsit kárpótol minket azért, hogy lassan 19 éve, az X-Wing Alliance óta nem készült játék ebben a témában.