Strauss Zelnick, a Take-Two elnök-vezérigazgatója a CNBC pénzügyi adásában vendégeskedett, és habár sok jót tudott volna mesélni a 2K és a Zynga elmúlt évi sikereiről is, a reflektorfénybe természetesen mégis a Rockstar Games került, akik a Grand Theft Auto 6-tal készülnek a világ felrobbantására. A kiadó feje nagy elismeréssel és magabiztossággal beszélt a Rockstar Games-ről és a készülő játékról, ráadásul elejtett egy olyan mondatot is, ami sokat elárul a fejlesztők végletekig nyúló ambícióiról. Zelnick szerint ugyanis a Rockstar célja az, hogy a GTA 6 legyen minden idők legnagyszerűbb és legsikeresebb szórakoztatóipari terméke. Nem csak videojátékokról van szó - Zelnick szerint a GTA 6 új mércét állíthat az összes mozifilmnek, sorozatnak, zeneipari terméknek - mindennek! Ennél túlzóbb szavakat aligha tudnánk elképzelni, de egy valószínűnek tűnik: valóban ez lesz a stúdió magnum opusa.
Innen viszont adja magát a kérdés: mit gondol Zelnick személyesen a GTA 6-ról? Nyilvánvaló, hogy lett volna már lehetősége néhány kört futni a korai buildekkel. Nos, habár ez így van, Zelnicknek esze ágában sincs kipróbálni a GTA 6-ot - sem most, de látszólag később sem. Annak ellenére, hogy a Take-Two főnöke jártas a videojátékok üzleti szférájában (és a tágabb szórakoztatóiparban is), a saját bevallása szerint ő egyáltalán nem gamer, felhasználóként egyáltalán nem érdeklik őt a videojátékok. Az úriember szerint pedig ez így van jól, mivel úgy gondolja, a kiadó fejeként problémás lenne, ha ő lenne a "Consumer in Chief", vagyis a "fő fogyasztó". A Rockstarnak nem az a célja, hogy Zelnick ízlésének feleljen meg, hanem az, hogy a valódi játékosok igényeit elégítsék ki, maximálisan. Zelnick köszöni szépen, de inkább két lépés távolságból, üzletvezetőként figyeli a GTA 6 körüli hatalmas mozgolódást.
Borítókép forrása: Rockstar Games