Szombat este végre megcsodálhatjuk a The Blood of Dawnwalker játékmenetét, de addig is tegyük magunkévá a játék rendezőjének, Mateusz Tomaszkiewicznek biztató szavait az általuk "narratív sandboxra" keresztelt megközelítésről:

"Azt szeretnénk, ha a játékosok minél nagyobb irányítást kapnának a történet felett, lesz egy cél, de számos út vezet majd hozzá. Például szövetkezhetsz a lázadó emberekkel, de úgy is befejezheted a játékot, hogy össze sem futottál velük(...) Számunkra ez a videojátékok egyedülálló ereje mint történetmesélési médium: a játékos szabadsága. Az, ahogyan a játék alkalmazkodik a döntéseidhez."

Jól hangzik, igaz? És ez még mind semmi!

Nem lesz azonban könnyű dolgunk, mivel a főszereplő természete is befolyásolja a sztori alakulását:

"Ha Coen életereje csökken, fennáll a veszélye, hogy elveszíti az uralmat vámpír természete felett – ez akár oda is vezethet, hogy akaratlanul kiszívja egy NPC vérét, akivel épp interakcióban van, ezzel kizárva magát bizonyos párbeszédopciókból vagy akár teljes küldetésszálakból, ahogy sötét ösztönei átveszik felette az irányítást."

Jócskán átgondolt, mély játékmechanikákról van tehát szó, ami talán nem is olyan meglepő a The Witcher 3 alkotóitól, és amik kifejezetten bizakodásra adnak okot. Kíváncsian várjuk a szombati játékmenetet!