A közel 20 perces interjú, ha a beszólást nem számítjuk, nem volna különösebben említésre méltó. A szokásos rizsa hangzik el, hogy mennyire odafigyelnek a fejlesztés során, hogy minden platformon a játékosok ugyanazt a játékélményt kapják, és az év legjobb FPS-ét szeretnék elkészíteni.

Mikor megkérdezték őket, mi a véleményük arról, hogy a Hell’s Highway nagyon emberközelinek és érzelemdúsnak ábrázolja a háborút, Heller azt válaszolta: egyáltalán nem ilyet szeretnének készíteni. Ők a legjobb FPS-ekkel játszanak, mint a Halo 3 vagy a CoD4, innen kapják az ihletet, és nem szeretnének egy - az ő szavaival - sz*r játékot készíteni.

Noah Heller: ”Megnéztem a trailert [a Hell's Highwayét], és azt mondtam magamnak, még csak nem is egy súlycsoportban vagyunk.”

Ez egy eléggé nagyképű kijelentés volt, de a legrosszabb az egészben, hogy egy videó alapján mondta azt, hogy az ő játékuk a jobb. Én meg azt mondom, hogy igaza van Hellernek, és tényleg nem egy súlycsoportban vannak, mert a Brothers in Arms jobb, legalább is a videók alapján...

Később a Treyarchtól JD (nem közölte a becsületes nevét sajnos) a Brothers in Arms HH hivatalos Xbox fórumán bocsánatot kért, idézem:

”Szeretnénk tudatni mindenkivel, hogy a korábbi megjegyzéseket sértőnek találjuk, és semmilyen módon nem tükrözik sem a stúdió [Treyarch], sem az Activision véleményét más fejlesztőkről.”