Nem titok az, hogy a modern játékipart a folytatások viszik a hátukon; ezek jobban felismerhető, jobban reklámozható és egyszerűbben fejleszthető anyagok, mindezeken felül pedig kevesebb rizikót is tartogatnak egy-egy kiadó, illetve fejlesztőcsapat számára. Sok cég erre építi az üzleti stratégiáját, köztük a Ubisoft is, amelynek marketingfelelőse, Tony Key kerek perec kijelentette, hogy csak akkor rukkolnak elő egy új szellemi tulajdonnal, ha abból sorozatot tudnak csinálni.

Key nemrégiben a List Daily stábjával folytatott egy beszélgetést, amelynek során természetesen szóba került a cég legújabb üdvöskéje, a Watch Dogs, s az, hogy szeretnének-e ennek folytatásokat. A válasz erre egy azonnali igen volt, majd Key sietve hozzátette, hogy egyébként csak akkor mutatnak be egy új játékot, ha abból egy teljes sorozatot tudnak készíteni, egyszóval jöhetnek az újabb és újabb részek -- egy korábbi nyilatkozatból úgy tudjuk, hogy a franciák 10 évre terveznek a Watch Dogsszal kapcsolatban.

A marketingfőnök továbbá elárulta azt is, hogy a jelenlegi is zajló megfigyelési botrány pont kapóra jött, ugyanis ezzel fel tudják hívni a hasonló témát boncolgató játékukra a figyelmet -- egy példát is kaptunk erre. Az egész PRISM-ügy egy szerdai napon robbant ki, a Ubisoft pedig már pénteken kitett egy játékképet, amin egy átlagpolgár után kukkol a játék főszereplője, alatta pedig ez a szöveg volt olvasható: „sosem tudhatod, ki figyel.”

Nem ez azonban az egyetlen olcsó, de hatásos trükk a Ubisoft tarsolyában, ugyanis megrendezett hackertámadással is igyekeznek magukra vonni a figyelmet, sok kicsi sokra megy alapon pedig a játék még nagyobb siker is lehet, mint amekkorának ígérkezik, az meg ugye egyet jelent a folytatással.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

Watch Dogs -- Megjelenés: 2013. november 22. -- Gépigény: nem ismert