Far Cry, Assassin’s Creed, Watch Dogs. Mi a közös bennük? Hát az, hogy a játéktér egyes területeit csak úgy tudtuk feloldani, ha megmásztunk valamilyen tornyot. Templomtorony, kilátó, rádiótorony, várfal, tök mindegy, csak menjünk magasra, ahol aztán körbenézve mindent megtudhatunk az adott területről. Végül ugorjunk fejest a szalmabálába (vagy ha a szkript nem indul el, akkor a betonba), vagy csússzunk le a kábelen.

Na, ezt a meseszép, de mostanra bitang unalmassá vált hagyományt szakítja meg a Watch Dogs 2, tudtuk meg Jonathan Morin kreatív direktortól. Nem kell semmilyen tornyot sem megmásznunk, sőt, hőlégballonnal sem kell a magasba emelkednünk, ala Mad Max. Nem a díszletet cserélték ki, az egész mechanikát.

A Watch Dogs 2-ben ugyanis a játékbeli hacker-csoporthoz, a DeadSechez toborozhatunk követőket. Ahogy gyarapodik a számuk, úgy tudhatunk meg újabb és újabb infókat, oldhatunk fel küldetési területeket, kooperációs missziókat, end-game mérföldköveket.

Az új követőket a játék elejétől teljesen nyitott San Francisco utcáit járva, és küldetések teljesítésével verbuváljuk,. A felfedezés e láncolata nem csak újdonság lesz a Ubisoft-játékok sorában, de valószínűleg az újrajátszhatóságra is jótékonyan hat majd, ha eléggé változatossá tudják tenni a mechanikát.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!