• Az Ashes of the Singularity sci-fi RTS lesz
  • Több ezer egység harcolhat majd egymással
  • Komplett háborúkat vívhatunk
  • PC-re jelentették be, megjelenési dátum még nincs

A Stardock úgy írja le új, sci-fi stratégiáját, az Ashes of the Singularityt, hogy „ez nem RTS csata, hanem egy RTS háború.” Az Oxide Games Nitrous Engine-jét használó programban ugyanis egyszerre több ezer egység harcolhat egymással. Ezeknek többféle fegyverrendszere és ballisztikus modellje lesz.

A történet szerint a technikai fejlődésnek hála az emberiség levetette organikus testét, most már hálózatba kötött MI-ként létezik. A valódi emberek a kihalás szélére sodródtak, ahogy a post-human erők növekednek. A főszerepet egy magányos mesterséges intelligencia, Haalee kapja, ami egykor kivezette az emberiséget a csillagok közé, most pedig egy, az egész galaxis sorsát meghatározó konfliktus közepén találja magát.

Rengeteg hadsereg fog a térképen egymásnak esni, sokkal nagyobb számban, mint ahogy azt a tradicionális RTS-ekben megszokhattuk. Hogy ez átlátható és kezelhető legyen, haderőnket úgynevezett meta-egységekre bonthatjuk, így az összefogott csoportok együttműködve, különleges képességeiket kihasználva akciózhatnak. A stratégiai vonal persze nemcsak a csatákban fog kimerülni, példának okáért gondoskodnunk kell majd haderőnk utánpótlásáról, amihez útvonalakat kell biztosítanunk.

Mindezt egy- és többjátékos módban élvezhetjük -- utóbbi a Stardock fejlesztette, felhő alapú Project Tachyonon keresztül fog futni, amelyet az az Adrian Luff tervezett, aki a Battle.net kiépítésével híresült el, és akit 17 évnyi Blizzard-meló után tavaly augusztusban csábított át a Stardock. Továbbá számíthatunk még ligákra, ranglistára, statisztikákra és további elemekre, amikről majd később lebbentik fel a fátylat.

A PC-re bejelentett Ashes of the Singularity megjelenési dátumáról még nincs hír, egyelőre csak az alfa változatot lehet kipróbálni, már amennyiben támogatjuk a játékot a hivatalos honlapon.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!