Nagyobb szerepet kap a parkour a következő Assassin’s Creed-részekben

Az Assassin’s Creed Shadows társrendezője szerint épp itt az ideje ismét a középpontba állítani ezt a mechanikát.

Az Assassin’s Creed-játékoknak mindig is fontos eleme volt a parkour, hiszen jelentősen hozzájárult a játékélményhez, hogy tetőkön ugrálva cserkészhetjük be az áldozatunkat, vagy az őrök elől gyorsabban meg tudunk lépni, ha felmászunk egy ház oldalán és eltűnünk a szemük elől. Valahol az Assassin’s Creed Syndicate környékén ez eléggé megváltozott, hiszen ott már Batmanhez hasonlóan tudtunk átlendülni az épületek között a grapling hook segítségével, utána pedig az Origins-Odyssey-Valhalla trilógiánál nem is igazán volt mérvadó a parkour használata, hiszen egyszerűen funkcióját veszítette. Az Assassin’s Creed Shadows-t több kritika érte, miszerint szintén elhanyagolta a parkour használatát, már csak azért is, mert Yasuke például nem tudott csak úgy felkapaszkodni bárhová, mint Naoe. A GamesRadar nemrégiben megjelent interjújában Simon Lemay-Comtois, az Assassin’s Creed Shadows társrendezője azt mondta, hogy megtanulták a leckét, és a parkourt a következő Assassin’s Creed-játékok egyik alappillérének szeretnék tekinteni. Olyasminek, ami központi szerepet kap a játékmenetben.

„A jövőbeli játékokban nagyobb figyelmet kell fordítani a parkourra, mint önálló játékmechanikára” – jelentette ki a rendező. Hozzátette, hogy utólag próbáltak jobban csiszolni ezen a Shadows esetében is, de igazán az Assassin’s Creed Mirage volt az a játék, ahol a rajongók többsége elismerően vélekedett a parkour lehetőségeiről. Simon Lemay-Comtois szerint a jövőbeli Assassin’s Creed-játékokban jóval hangsúlyosabb szerepet fog kapni ez a mechanika, mivel rendkívül fontosnak tartják a széria sikerességét illetően.

Borítókép forrása: Reddit