A játékosok körében érthető módon nagy felháborodást váltott ki a Blizzard azon határozata, miszerint trilógiaként fogja kiadni a Starcraft 2-t. Sok hozzászóló az Activisiont látta a dolog hátterében, azonban az Edge portál Bob Colaycóval (Blizzard) készített interjújából megtudtuk, hogy az ominózus döntést az SC2 fejlesztői hozták meg.

A Blizzardnál már a kezdetektől fogva azt tervezték, hogy kiegészítő lemezeket is készítenek a már most nagy rajongótáborral büszkélkedő játékukhoz, és ez a mostani struktúra csak ennek az eredeti ötletnek a továbbgondolása. Colayco elmondása szerint a munkájukba csak kis mértékben szól bele az Activision, minden lényegesebb döntést a Blizzard, illetve az adott játék fejlesztőcsapata hoz meg.

Az Activison nem drirgál a BlizzardnakAz Activison nem drirgál a BlizzardnakAz Activison nem drirgál a Blizzardnak

Colayco szerint még jobban is járunk azzal, hogy három részletben kapjuk meg a játékot, hiszen az első Starcraftban csupán ízelítőt (8-10 küldetés) kaptunk a fajokból, de most 26-30 küldetés erejéig ismerkedhetünk meg velük és hőseikkel, valamint a darabolás következtében a történet hasonló magasságokba emelkedik majd, mint a Gyűrűk ura trilógia -- legalábbis Colayco szerint.

Az interjúban szó esett a játék multiplayer szekciójáról is, amiről megtudtuk, hogy rögtön az első részben mind a három faj egységeit kivihetjük a battle.net csatatereire, de a trilógia többi részével újabb és újabb egységek, képességek, és térképek válnak elérhetővé.

Végezetül Bob Colaycót a napokban szintén nagy felháborodást keltő esetről is megkérdezték, de sajnos semmi konkrétumot nem tudtunk meg arról, hogy milyen módon szeretne a Blizzard profitálni a battle.net-ből.