Rengetegen megörültek 2023 júliusában, amikor kiderült, hogy az EA egy nyílt világú Fekete Párduc-játékkal kedveskedik a szuperhősök kedvelőinek, hiszen a Rocksteady Arkham trilógiája és az Insomniac Games Marvel's Spider-Man-sorozata is bizonyította, hogy kiváló szórakozást nyújthatnak a képregények lapjaiból kilépett karakterek, amennyiben azok jó kezekbe kerülnek. Nos, most már soha nem fog kiderülni, hogy a fejlesztést végző Cliffhanger Games alkalmas volt-e a feladatra, az IGN ugyanis megtudta, hogy az Electronic Arts törölte a Black Panthert, az említett stúdió pedig lehúzta a rolót.

Az EA Entertainment elnöke, Laura Miele úgy fogalmazott a dolgozóknak küldött emailben, hogy a közelmúltban történt törlések (többek között egy Titanfall-játék is a fiókban ragadt az EA döntései miatt) és jelentős leépítések célja, hogy „fókuszáltabb legyen a munka és a legjelentősebb növekedési lehetőségekbe tudják pumpálni a kreatív energiákat”

„Rendkívül nehéz meghozni ezeket a döntéseket” – írta Miele. „Olyan embereket érintenek, akikkel együtt dolgoztunk, akiktől tanultunk, és akikkel valódi pillanatokat osztottunk meg. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy támogassuk őket – beleértve az EA-n belüli lehetőségek felkutatását, hiszen már több embereknek is segítettünk az új pozíciók megtalálásában” – tette hozzá. Tekintve, hogy a nem hivatalos információk alapján meglehetősen ambiciózus játéknak ígérkezett a Black Panther, eléggé sajnáljuk az Electronic Arts újabb megszorítását, pláne annak fényében, hogy rövid időn belül ez már a második szuperhősös játék, ami az enyészeté lett – ha netán valaki elfelejtette volna, a Wonder Woman is a kukában landolt, méghozzá a rengetegszer bizonyított Monolith Productionsszel egyetemben. Bízzunk benne, hogy a Motive Vasember-játéka nem fog erre a sorsra jutni.

A borítóképek forrása: Niche Gamer/EA, Electronic Arts