Az EA tavaly októberben zárta be a Dead Space fejlesztőjét. Ian Milhem, a Dead Space korábbi művészeti igazgatója akkor tűnt fel a Redditen, amikor valaki feltöltött egy saját maga és társa által készített artworköt. A munka elnyerte Milhem tetszését is, aki ezt ki is nyilvánította, nem sokkal később pedig az EA és a Visceral bezárása került szóba. Ian Milhelm véleménye az, hogy az EA nem fogja könnyen elengedni a Dead Space-t, ahhoz túl sokat invesztált a sorozatba.

"Az IP ott van, ahol a pénz van. Az EA pedig többszáz millió dollárt fektetett be a Dead Space-be, emiatt nem fogja fillérekért eladni." -- közölte. A szakember szerint arra sincs lehetőség, hogy az EA egy másik fejlesztővel köt egyezséget egy Dead Space játék fejlesztésére, hogy az eladásokból később sápot húzzon. "Soha nem hallottam olyat, hogy egy kiadó licencel egy IP-t, ahogy egy könyv, vagy mozi IP tulajdonosa megcsinálja azt. Úgy áll a dolog, hogy ezt egy másik kiadónak kéne megtennie, különben ez egy standard fejlesztői üzlet lenne."

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!