• Phil Spencer úgy véli, a képfrissítés az elsődleges, nem a felbontás
  • A fejlesztők ettől függetlenül maguk döntenek

Bár a következő generációs Xbox elvileg 8K felbontásra is képes lesz, a játékok teljesítményénél nem ez lesz az elsődleges - a Microsoft-címek esetében legalábbis semmiképp, az Xbox feje, Phil Spencer ugyanis a framerate-et fontosabbnak tartja, mint a felbontást.

az-xbox-fonok-phil-spencer-szerint-a-framerate-fontosabb-mint-a-felbontas.jpg

Spencer úgy véli, hogy bár a játékok fantasztikusan néznek ki, a mostani generáció is rámutatott arra, hogy van még hova fejlődni.

"Úgy gondolom, hogy elértünk egy pontot az Xbox One X-szel, ahol a játékok csodálatosan néznek ki, de mindig tudunk dolgozni azon, hogy még szebbek legyenek. Ugyanakkor én azt szeretném, ha a játékok érzésre is csodálatosak legyenek, ne csak külsőre. A mostani generációban ez nincs meg, leginkább azért, mert a CPU relatív ereje jóval gyengébb, mint a GPU-é, ami megnehezíti a megfelelő érzés, framerate és állandóság elérését, ami a cél lenne" - fogalmazott Spencer.

Az Xbox-főnök persze hozzátette, hogy ahogy korábban, úgy a jövőben sem fogják limitálni a fejlesztőket, ugyanakkor a szavaiból az jön le, hogy a belsős címek esetében nem feltétlenül fogják hajszolni a 8K felbontást, ha az alacsonyabb vagy kevésbé stabil képfrissítéssel járna.