Ha van valami, amiről a Battlefield-sorozat a kezdetek óta ismert, az az, hogy a pályák milyen mértékben rombolhatóak. A Bad Company 2 és a Battlefield 4 lényegében kimaxolták a pusztíthatóságot, és az előzetes videók alapján a rajongókat nagyon is érdekelte, hogy a Battlefield 6 milyen mértékben hozza majd vissza ezt a fajta totális káoszt – tudjátok, mikor egyszer csak azon kapjátok magatokat, hogy a fejetekre dől épp egy komplett épület. A DICE most megerősítette, hogy a pusztításnak azért bizony lesznek határai.
A GNN egy nemrégiben tartott hands-on eseményen beszélt a DICE csapatának bizonyos tagjaival, és konkrétan a játékban lévő rombolhatóságról is megkérdezték őket. Jac Carlsson, a Battlefield 6 fejlesztője megerősítette, hogy a játékban nem lesz „teljes pusztítás”, és a játékosok nem lesznek képesek a földdel egyenlővé tenni a játék egyetlen pályáját sem. Ehelyett a Battlefield 6-ba került rombolhatóság arra fog törekedni, hogy „helyszínváltozásokat” hozzon létre, tehát például megszüntessen fedezékeket, vagy a leomló törmelékekkel épphogy újakat kreáljon a mapon. Nem teljes területek komplett elpusztítására törekszünk, mintha egy csatatérből hirtelen egy parkolót csinálnál, ahol semmi sem maradt körülötted. Ehelyett érdekes, a környezetet befolyásoló hatásokat szeretnénk létrehozni a pusztítással… elsősorban érdekes helyszínváltozásokat teremtve – jegyezte meg Carlsson.
Borítókép forrása: DICE